Spokojenost u IVG Group
Ještě než firma Audi představila novinářům nový model Audi A5/S5, seznámil všechny přítomné Rudolf Javurek, generální ředitel Import Volkswagen Group, s výsledky prodejů za první pololetí letošního roku v České republice
„Vždy, když čísla vypadají dobře, mám důvod k radosti, a chci se o ni podělit s novináři. První pololetí ukazuje, že náš cíl prodat letos dvacet tisíc vozidel by se nám mohlo podařit splnit“, řekl na úvod Rudolf Javurek a poznamenal, že kdyby se nemuselo čekat na užitkový model Crafter až devět měsíců, byl by prodej ještě lepší.
Pokud jde o značku Audi, která je díky partnerství s karlovarským Filmovým festivalem a novému modelu A5/S5 v těchto dnech středem zájmu, tak je třeba zdůraznit, že absolutní prodejním bestsellerem se stal model Q7 s 363 kusy prodaných vozů, čímž předstihl například Mercedes Benz ML a BMW X5.
V segmentu A si velice dobře vedou modely A3 a A3 Sportback, u nichž představuje nárůst prodejů 37 procent, tzn, 127 ks u A3 a 206 ks u A3 Sportback. Špatně si nevedou ani modely A4 (167) a její odnož Avant (107) v segmentu B. V kategorii C zůstává Audi zásluhou modelu A6 tradičně nejprodávanější luxusní značkou.
„Naším cílem je udržet pozici číslo 1 v kategorii luxusních automobilů a posilovat dále image značky, k čemuž by nám měly pomoci novinky R8, A5/S5“, řekl Petr Neústupný, šéf divize Audi IVG.
Ve festivalových Audi se vozily děti
Herci, režiséři a další celebrity bývají na filmovém festivalu ve středu zájmu. Právě pro ně je k dispozici 55 vozů Audi. Vůbec prvními celebritami, které se v luxusních limuzínách svezly, bylo přes 30 dětí z dětského domova Karlovy Vary a z SOS vesniček v Doubí.
Den před oficiálním zahájením festivalu jely opuštěné děti na výlet na hrad Loket, který pro ně pořádala společnost Audi, oficiální partner festivalu. Poté je limuzíny Audi A8 L odvezly před Grandhotel Pupp, kde děti poprvé zažily pocit opravdových celebrit. Po výstupu z luxusních pětimetrových limuzín je slavnostně přivítal festivalový prezident Jiří Bartoška.
„Jsme rádi, že jsme mohli dětem z dětských domovů zpříjemnit závěr školního roku. Jejich radost nás opravdu potěšila," uvedl Petr Neústupný, vedoucí Divize Audi společnosti IVG Group, která celou akci připravila.
Jindřich Lasík, 4.7.2007
Firma | dosavadní prodej | přijaté objednávky |
IVG | 9662 | 3563 |
VW osob. | 4394 | 1632 |
VW užitk. | 2233 | 1021 |
SEAT | 1299 | 69 |
AUDI | 1736 | 841 |
Pokud jde o značku Audi, která je díky partnerství s karlovarským Filmovým festivalem a novému modelu A5/S5 v těchto dnech středem zájmu, tak je třeba zdůraznit, že absolutní prodejním bestsellerem se stal model Q7 s 363 kusy prodaných vozů, čímž předstihl například Mercedes Benz ML a BMW X5.
V segmentu A si velice dobře vedou modely A3 a A3 Sportback, u nichž představuje nárůst prodejů 37 procent, tzn, 127 ks u A3 a 206 ks u A3 Sportback. Špatně si nevedou ani modely A4 (167) a její odnož Avant (107) v segmentu B. V kategorii C zůstává Audi zásluhou modelu A6 tradičně nejprodávanější luxusní značkou.
„Naším cílem je udržet pozici číslo 1 v kategorii luxusních automobilů a posilovat dále image značky, k čemuž by nám měly pomoci novinky R8, A5/S5“, řekl Petr Neústupný, šéf divize Audi IVG.
Ve festivalových Audi se vozily děti
Herci, režiséři a další celebrity bývají na filmovém festivalu ve středu zájmu. Právě pro ně je k dispozici 55 vozů Audi. Vůbec prvními celebritami, které se v luxusních limuzínách svezly, bylo přes 30 dětí z dětského domova Karlovy Vary a z SOS vesniček v Doubí.
Den před oficiálním zahájením festivalu jely opuštěné děti na výlet na hrad Loket, který pro ně pořádala společnost Audi, oficiální partner festivalu. Poté je limuzíny Audi A8 L odvezly před Grandhotel Pupp, kde děti poprvé zažily pocit opravdových celebrit. Po výstupu z luxusních pětimetrových limuzín je slavnostně přivítal festivalový prezident Jiří Bartoška.
„Jsme rádi, že jsme mohli dětem z dětských domovů zpříjemnit závěr školního roku. Jejich radost nás opravdu potěšila," uvedl Petr Neústupný, vedoucí Divize Audi společnosti IVG Group, která celou akci připravila.
Jindřich Lasík, 4.7.2007
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout