Škoda otevřela nový pavilon v autostadtu
Pro návštěvníky areálu Autostadt ve Wolfsburgu se otevřely dveře nově koncipovaného pavilonu společnosti Škoda Auto, prezentující tradiční českou automobilku. Přepracovanou prezentaci charakterizuje prosvětlené a lákavé prostředí, v jehož centru jsou vedle aktuálních modelových řad i hlavní hodnoty značky.
Vnější architektura, dílo známého českého architekta Prof. Dr. Bořka Šípka, zůstala zachována. Jeho renomovaná díla se m.j. nachází i v Museum of Modern Art v New Yorku, v Muzeu dekorativního umění v Paříži, další díla hostí též Vitra Design Museum ve Weilu nad Rýnem.
Na ploše o velikosti 650 m² mohou návštěvníci prozkoumat čtyři zóny, v nichž se vše točí kolem značky a jejích produktů. Za tímto účelem byly odstraněny vnitřní stěny a kopule nad středem expozice je prosklená – zde v centru pavilonu je nyní vystavena Škoda Yeti .
Po zářivě bílých stěnách a podlahách se táhnou dynamicky klenuté linky, které vedou návštěvníky expozicí. Barevný kontrast dodávají četné grafiky. Autorům se podařilo spojit architekturu, inscenaci jednotlivých témat a světlo do působivého prostorového zážitku. Díky novému prostorovému konceptu z každého detailu vyzařuje modernost, srozumitelnost a vlastní identita.
Na modelovou řadu GreenLine upozorňuje „Stěna z živých květin“. V centru přitom stojí Fabia Combi GreenLine, která s emisí 109 g/km CO2 reprezentuje varianty vozů značky Škoda se sníženou spotřebou a minimalizovanými emisemi škodlivin. Jde o logické pokračování ekologického myšlení společnosti Škoda Auto.
Tím navazuje Škoda Auto na koncernové hodnoty, se kterými centrum Autostadt každoročně seznamuje více než dva miliony návštěvníků. Autostadt seznamuje s tím, proč kvalita znamená bezpečnost, jak jdou ruku v ruce výkon a trvale udržitelný růst a co pro podnik znamená být vstřícný ke svým zákazníkům. S více než 18,5 miliony návštěvníků od svého založení v roce 2000 patří Autostadt mezi největší zábavní parky a nejoblíbenější turistické destinace v Evropě. (Další informace najdete na adrese www.autostadt.de.)
JL,12.8.2009
Na ploše o velikosti 650 m² mohou návštěvníci prozkoumat čtyři zóny, v nichž se vše točí kolem značky a jejích produktů. Za tímto účelem byly odstraněny vnitřní stěny a kopule nad středem expozice je prosklená – zde v centru pavilonu je nyní vystavena Škoda Yeti .
Po zářivě bílých stěnách a podlahách se táhnou dynamicky klenuté linky, které vedou návštěvníky expozicí. Barevný kontrast dodávají četné grafiky. Autorům se podařilo spojit architekturu, inscenaci jednotlivých témat a světlo do působivého prostorového zážitku. Díky novému prostorovému konceptu z každého detailu vyzařuje modernost, srozumitelnost a vlastní identita.
Na modelovou řadu GreenLine upozorňuje „Stěna z živých květin“. V centru přitom stojí Fabia Combi GreenLine, která s emisí 109 g/km CO2 reprezentuje varianty vozů značky Škoda se sníženou spotřebou a minimalizovanými emisemi škodlivin. Jde o logické pokračování ekologického myšlení společnosti Škoda Auto.
Tím navazuje Škoda Auto na koncernové hodnoty, se kterými centrum Autostadt každoročně seznamuje více než dva miliony návštěvníků. Autostadt seznamuje s tím, proč kvalita znamená bezpečnost, jak jdou ruku v ruce výkon a trvale udržitelný růst a co pro podnik znamená být vstřícný ke svým zákazníkům. S více než 18,5 miliony návštěvníků od svého založení v roce 2000 patří Autostadt mezi největší zábavní parky a nejoblíbenější turistické destinace v Evropě. (Další informace najdete na adrese www.autostadt.de.)
JL,12.8.2009
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout







