Škoda Roomster na 2 dny zdarma
Novinka roku 2006 – Škoda Roomster se již téměř rok úspěšně prodává na českém trhu a prodejní výsledky ukazují, že i uvedení vozu na dalších evropských trzích bylo úspěšné.
Od zahájení výroby do začátku května 2007 bylo zákazníkům dodáno celkem 35 368 vozů řady Roomster, z toho na domácím trhu 5 222, kde se již řadu měsíců drží na první příčce ve třídě velkoprostorových vozů.
Netradiční koncepce modelu Roomster si žádá také netradiční prodejní nástroje. Proto Škoda Auto, ve spolupráci s leasingovou společností ŠkoFIN a obchodní sítí Škoda, zahájila na domácím trhu akci na podporu prodeje ojedinělou rozsahem i způsobem realizace.
V rámci kampaně s názvem „Škoda Roomster na 2 dny do Vaší firmy“ nabídne Škoda Auto všem potenciálním firemním zákazníkům zdarma zapůjčení vozu na 2 dny.
Škoda Auto bude prostřednictvím pověřeného Call centra aktivně telefonicky oslovovat vybrané klienty z řad firemních zákazníků. Do 31.října bude osloveno více než 100 000 klientů. Neobvyklé je také zaměření projektu nejen na velké, ale i na malé a střední firmy. Jedním z dílčích cílů projektu je i zapojení většího počtu obchodníků do flotilového prodeje vozů Škoda. Celkem 160 obchodníků v ČR tak bude mít pro oslovené firmy připraveno k zapůjčení 250 Roomsterů.
Každá oslovená firma si bude moci během dvoudenního testu nezávazně a bezplatně vyzkoušet variabilitu, prostornost a další užitné vlastnosti v reálném provozu. Navíc každý potenciální zákazník po vyzkoušení vozu obdrží od obchodníka poukázku na slevu v hodnotě 5 000 Kč na jeden vůz, s možností uplatnění celkem až na 20 vozů Škoda Roomster.
Zájemci z řad firemních zákazníků, kteří by si přáli být osloveni přednostně, se mohou zaregistrovat na bezplatném telefonním čísle 800 600 000.
JL, 5.6.2007
Netradiční koncepce modelu Roomster si žádá také netradiční prodejní nástroje. Proto Škoda Auto, ve spolupráci s leasingovou společností ŠkoFIN a obchodní sítí Škoda, zahájila na domácím trhu akci na podporu prodeje ojedinělou rozsahem i způsobem realizace.
V rámci kampaně s názvem „Škoda Roomster na 2 dny do Vaší firmy“ nabídne Škoda Auto všem potenciálním firemním zákazníkům zdarma zapůjčení vozu na 2 dny.
Škoda Auto bude prostřednictvím pověřeného Call centra aktivně telefonicky oslovovat vybrané klienty z řad firemních zákazníků. Do 31.října bude osloveno více než 100 000 klientů. Neobvyklé je také zaměření projektu nejen na velké, ale i na malé a střední firmy. Jedním z dílčích cílů projektu je i zapojení většího počtu obchodníků do flotilového prodeje vozů Škoda. Celkem 160 obchodníků v ČR tak bude mít pro oslovené firmy připraveno k zapůjčení 250 Roomsterů.
Každá oslovená firma si bude moci během dvoudenního testu nezávazně a bezplatně vyzkoušet variabilitu, prostornost a další užitné vlastnosti v reálném provozu. Navíc každý potenciální zákazník po vyzkoušení vozu obdrží od obchodníka poukázku na slevu v hodnotě 5 000 Kč na jeden vůz, s možností uplatnění celkem až na 20 vozů Škoda Roomster.
Zájemci z řad firemních zákazníků, kteří by si přáli být osloveni přednostně, se mohou zaregistrovat na bezplatném telefonním čísle 800 600 000.
JL, 5.6.2007
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout