Škoda Fabia Dragon 4x4 na prodej
Jednou z největších atrakcí motoristické výstavy Motor Show v Essenu v roce 2006 byla Škoda Fabia „Dragon“ 4x4, kterou připravila německá tuningová firma Milotec Auto-Extras z Wiesbadenu. Nyní je tento skvost na prodej.
Tento model by se klidně mohl stát postrachem mnohých sportovních automobilů. Ptáte se proč? Pod jeho kapotou je sice ukryt zážehový přeplňovaný čtyřválec Audi o objemu 1,8 litru, ale s výkonem 320 k. Na tuto hodnotu jej vyladila specializovaná firma Oberscheider.
Sílu 420 N.m převádí na všechna kola šestistupňová mechanická převodovka s krátkým sportovním odstupňováním, na přání může být vybavena ještě sekvenčním řazením. Samočinně připojitelný pohon zadních kol obstarává lamelová spojka Haldex.
S přídavnou řidící jednotkou si může řidič navolit sportovní program, s nímž se Fabia promění na hbitého a mrštného „draka“, který je připraven pokořit každého, kdo se mu postaví do cesty.
Z důvodu vysokého výkonu připravila firma Euro Tuning variabilně nastavitelný podvozek s pružicími vzpěrami McPherson a adaptivními tlumiči pérování Bilstein PSS9. Stisknutím tlačítka na přístrojové desce se tak může světlá výška vozu hydraulicky měnit v rozmezí 50 mm. Ke zkrocení „draka“ slouží brzdový systém Brembo, vpředu s kotouči o průměru 320 mm a čtyřpístkovými brzdovými třmeny. Vzadu mají průměr 270 mm.
Z motoristického sportu si Milotec „vypůjčil“ dvoudílnou hliníkovou nádrž (55 litrů) chráněnou obalem z kompozitních uhlíkových materiálů, stejně jako anatomická sedadla a volant Sparco. Hliníkové ráfky Borbet 18x8,5 s pneumatikami Hankook RS2 „Semi-Slick“ (215/35) si vyžádaly rozšíření blatníků. Atraktivitu automobilu zvyšují velký přední spoiler a mohutné zadní křídlo.
Celá řada doplňků použitých na Škodě Fabia 4x4 pochází z výrobního programu firmy Milotec Auto Extras. Patří mezi ně například: dvojité světlomety (Technika DE), zadní svítilny Hella, sada pedálů včetně opěrky nohy z nerezu, osvětlená hliníková rukojeť řadicí páky a různý dekor interiéru.
Kromě Škody Fabia 4x4 vystavuje Milotec v Essenu ještě Škodu Octavii RS první generace, ale s novou tváří a Škodu Octavii 4x4 Combi II. Všechny modely značky Škoda jsou obohaceny o bohatou škálu doplňků z programu firmy Milotec Auto-Extras. Informace o prodeji na info@milotec.de
Základní technické údaje
Motor
Zážehový přeplňovaný čtyřválec Audi 1.8, elektronické vícebodové vstřikování, zvýšený výkon motoru O.CT-Tuning Oberscheider, turbodmychadlo K16, chladič plnícího vzduchu, nové upravené vedení plnícího vzduchu, nový systém výfukového potrubí, zadní tlumič výfuku Supersprint, dva sportovní katalizátory HJS, chladič oleje s přídavnou tepelnou regulací
výkon 245 kW/334 k, točivý moment 418 Nm, rychlost 250 km/h, zrychlení 0-100 km/h – 5 s.
Hnací ústrojí
Hydraulicky ovládaná suchá kotoučová spojka, hliníkový setrvačník Fidanza (3,6 kg), lamelová spojka Sachs s kovokeramickým obložením, zesílený přítlačný mechanismus spojky Sachs
Převodovka
Plně synchronizovaná šestistupňová
Pohon všech kol
Lamelová spojka Haldex
alternativa:samosvorné diferenciály
Podvozek
Audi TT Quattro, přední a zadní nezávislé zavěšení kol McPherson, variabilní stavitelný odklon předních a zadních kol, tlumiče Bilstein PSS9 s adaptivním tlumením na obou osách; výškově stavitelné pružiny, hydraulický systém pro změnu světlé výšky vozu HSV (+50 mm, ovládání tlačítkem na palubní desce), duralové chrániče spodních dílů hnacího ústrojí, přídavný rám zadní nápravy
Brzdy
Hydraulické dvouokruhové brzdy, diagonalně propojené s podtlakovým posilovačem, odpojitelný ABS-System, kotouče s vnitřním odvětráním, přední systém Brembo, průměr kotouče 320 mm, čtyřpístové třmeny; zadní seriové třmeny, kotouče 270 mm, mechanická ruční brzda zadních kol; alternativní přední kotouče 360 mm, zadní 320 mm
Disky a pneumatiky
Disky Borbet 8,5J x 18, ET 35, pneumatiky Hankook RS2-„Semi-Slicks“ (215/35ZR18) se schválením pro běžný provoz; alternativně Uniroyal Rain Sport 1 (215/35ZR18)
Palivová nádrž
Hliníková dvoudílná palivová nádrž s ochranným pláštěm z kompozitního uhlíkového vlákna: System Racing
Karosérie
Přední a zadní spoiler, rozšíření blatníků přizpůsobené podvozku TT, WRC zadní křídlo, dvojité přední bodové světlomety se spoty Hella, baterie v zavazadlovém prostoru
Interiér
Sedadla a závodní bezpečnostní pásy Sparco, sdružený palubní přístroj Stack ST 8130, digitalní ukazatele teplot plnícího tlaku a tlaku oleje, sada pedálů z ušlechtilé nerezové oceli, podsvícená hliníková rukojeť řadící páky a různé další doplňky interiéru.
JL,30.6.2009
Sílu 420 N.m převádí na všechna kola šestistupňová mechanická převodovka s krátkým sportovním odstupňováním, na přání může být vybavena ještě sekvenčním řazením. Samočinně připojitelný pohon zadních kol obstarává lamelová spojka Haldex.
S přídavnou řidící jednotkou si může řidič navolit sportovní program, s nímž se Fabia promění na hbitého a mrštného „draka“, který je připraven pokořit každého, kdo se mu postaví do cesty.
Z důvodu vysokého výkonu připravila firma Euro Tuning variabilně nastavitelný podvozek s pružicími vzpěrami McPherson a adaptivními tlumiči pérování Bilstein PSS9. Stisknutím tlačítka na přístrojové desce se tak může světlá výška vozu hydraulicky měnit v rozmezí 50 mm. Ke zkrocení „draka“ slouží brzdový systém Brembo, vpředu s kotouči o průměru 320 mm a čtyřpístkovými brzdovými třmeny. Vzadu mají průměr 270 mm.
Z motoristického sportu si Milotec „vypůjčil“ dvoudílnou hliníkovou nádrž (55 litrů) chráněnou obalem z kompozitních uhlíkových materiálů, stejně jako anatomická sedadla a volant Sparco. Hliníkové ráfky Borbet 18x8,5 s pneumatikami Hankook RS2 „Semi-Slick“ (215/35) si vyžádaly rozšíření blatníků. Atraktivitu automobilu zvyšují velký přední spoiler a mohutné zadní křídlo.
Celá řada doplňků použitých na Škodě Fabia 4x4 pochází z výrobního programu firmy Milotec Auto Extras. Patří mezi ně například: dvojité světlomety (Technika DE), zadní svítilny Hella, sada pedálů včetně opěrky nohy z nerezu, osvětlená hliníková rukojeť řadicí páky a různý dekor interiéru.
Kromě Škody Fabia 4x4 vystavuje Milotec v Essenu ještě Škodu Octavii RS první generace, ale s novou tváří a Škodu Octavii 4x4 Combi II. Všechny modely značky Škoda jsou obohaceny o bohatou škálu doplňků z programu firmy Milotec Auto-Extras. Informace o prodeji na info@milotec.de
Základní technické údaje
Motor
Zážehový přeplňovaný čtyřválec Audi 1.8, elektronické vícebodové vstřikování, zvýšený výkon motoru O.CT-Tuning Oberscheider, turbodmychadlo K16, chladič plnícího vzduchu, nové upravené vedení plnícího vzduchu, nový systém výfukového potrubí, zadní tlumič výfuku Supersprint, dva sportovní katalizátory HJS, chladič oleje s přídavnou tepelnou regulací
výkon 245 kW/334 k, točivý moment 418 Nm, rychlost 250 km/h, zrychlení 0-100 km/h – 5 s.
Hnací ústrojí
Hydraulicky ovládaná suchá kotoučová spojka, hliníkový setrvačník Fidanza (3,6 kg), lamelová spojka Sachs s kovokeramickým obložením, zesílený přítlačný mechanismus spojky Sachs
Převodovka
Plně synchronizovaná šestistupňová
Pohon všech kol
Lamelová spojka Haldex
alternativa:samosvorné diferenciály
Podvozek
Audi TT Quattro, přední a zadní nezávislé zavěšení kol McPherson, variabilní stavitelný odklon předních a zadních kol, tlumiče Bilstein PSS9 s adaptivním tlumením na obou osách; výškově stavitelné pružiny, hydraulický systém pro změnu světlé výšky vozu HSV (+50 mm, ovládání tlačítkem na palubní desce), duralové chrániče spodních dílů hnacího ústrojí, přídavný rám zadní nápravy
Brzdy
Hydraulické dvouokruhové brzdy, diagonalně propojené s podtlakovým posilovačem, odpojitelný ABS-System, kotouče s vnitřním odvětráním, přední systém Brembo, průměr kotouče 320 mm, čtyřpístové třmeny; zadní seriové třmeny, kotouče 270 mm, mechanická ruční brzda zadních kol; alternativní přední kotouče 360 mm, zadní 320 mm
Disky a pneumatiky
Disky Borbet 8,5J x 18, ET 35, pneumatiky Hankook RS2-„Semi-Slicks“ (215/35ZR18) se schválením pro běžný provoz; alternativně Uniroyal Rain Sport 1 (215/35ZR18)
Palivová nádrž
Hliníková dvoudílná palivová nádrž s ochranným pláštěm z kompozitního uhlíkového vlákna: System Racing
Karosérie
Přední a zadní spoiler, rozšíření blatníků přizpůsobené podvozku TT, WRC zadní křídlo, dvojité přední bodové světlomety se spoty Hella, baterie v zavazadlovém prostoru
Interiér
Sedadla a závodní bezpečnostní pásy Sparco, sdružený palubní přístroj Stack ST 8130, digitalní ukazatele teplot plnícího tlaku a tlaku oleje, sada pedálů z ušlechtilé nerezové oceli, podsvícená hliníková rukojeť řadící páky a různé další doplňky interiéru.
JL,30.6.2009
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout