Škoda Auto - soutěž na internetu
Přilákat nové zákazníky se snaží společnost Škoda Auto novou kampaní na vůz Škoda Roomster s názvem „Některé sázky se nevyplácejí“. V rámci kampaně nyní odstartovala stejnojmenná soutěž.
Soutěž pokračuje do konce listopadu letošního roku a probíhá na internetových stránkách www.skoda-auto.cz. Hlavním úkolem soutěžících je natočit vlastní sázku. Inspirací může být právě probíhající reklamní kampaň a spoty, které jsou v rámci ní zařazeny ve vysílacích časech českých televizních stanic i na Internetu.
Škoda Auto v rámci soutěže spolupracuje se společností Nokia, která poskytla ceny do soutěže. Kromě Roomsteru na víkend tak výherce získá mobilní telefon s kamerou Nokia N 93i.
Vítěze vyberou návštěvníci internetových stránek společnosti Škoda Auto podle daného bodovacího systému. Zároveň rozhodne odborná komise, která zajistí nestrannost hlasujících.
PL, 5.10.2007
Škoda Auto v rámci soutěže spolupracuje se společností Nokia, která poskytla ceny do soutěže. Kromě Roomsteru na víkend tak výherce získá mobilní telefon s kamerou Nokia N 93i.
Vítěze vyberou návštěvníci internetových stránek společnosti Škoda Auto podle daného bodovacího systému. Zároveň rozhodne odborná komise, která zajistí nestrannost hlasujících.
PL, 5.10.2007
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout