Autokaleidoskop

Denně aktualizovaný magazín ze světa automobilů, veteránů, automobilového sportu a cestování

Škoda Auto - soutěž na internetu

Přilákat nové zákazníky se snaží společnost Škoda Auto novou kampaní na vůz Škoda Roomster s názvem „Některé sázky se nevyplácejí“. V rámci kampaně nyní odstartovala stejnojmenná soutěž.

Soutěž pokračuje do konce listopadu letošního roku a probíhá na internetových stránkách www.skoda-auto.cz. Hlavním úkolem soutěžících je natočit vlastní sázku. Inspirací může být právě probíhající reklamní kampaň a spoty, které jsou v rámci ní zařazeny ve vysílacích časech českých televizních stanic i na Internetu.
Škoda Auto v rámci soutěže spolupracuje se společností Nokia, která poskytla ceny do soutěže. Kromě Roomsteru na víkend tak výherce získá mobilní telefon s kamerou Nokia N 93i.
Vítěze vyberou návštěvníci internetových stránek společnosti Škoda Auto podle daného bodovacího systému. Zároveň rozhodne odborná komise, která zajistí nestrannost hlasujících.

PL, 5.10.2007

Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout


Prague Car Festival
Automobilove klenoty
VW Festival
Adus s.r.o.

RSS feed
Mapa webu
Validátor
© 2025 Autokaleidoskop.cz Všechna práva vyhrazena.
Partneři: Auto ESA - váš spolehlivý autobazar