Autokaleidoskop

Denně aktualizovaný magazín ze světa automobilů, veteránů, automobilového sportu a cestování

Škoda Auto - prodejní výsledky rostou

Společnost Škoda Auto prodala v prvních třech čtvrtletích 462 429 vozů po celém světě. V porovnání s loňskem to odpovídá vývoj nárůstu o 12,6 %. Jde o nejlepší prodejní výsledek na konci třetího čtvrtletí v celé historii firmy.

Odbyt vozů značky Škoda rostl rovněž v září 2007. S počtem 56 384 dodaných vozů dosáhla Škoda Auto rekordního výsledku. Právě ukončený měsíc se tak pro českou automobilku stal druhým nejúspěšnějším měsícem od roku 1991.
Nejprodávanějším modelem byla ke konci čtvrtletí i nadále Octavia (limuzína, Combi a Scout). Celkem 169 582 vozů získaly nového majitele. Proti roku 2006 to představuje 12,3% nárůst. Stálé oblibě se těší také první generace Octavia Tour s téměř 54 000 prodanými vozy.
Do konce září 2007 bylo prodáno 174 327 vozů modelové řady Fabia. K tomuto výsledku téměř třetinou přispěla i letos nově uvedená Fabia hatchback.
Motorem růstu společnosti Škoda Auto je Roomster, pro který se od začátku roku rozhodlo 47 183 zákazníků.
Odbyt modelu Superb dosáhl v uplynulých devíti měsících úrovně roku předcházejícího.
Nejvíce vozů prodala Škoda Auto od začátku roku v západní Evropě, kde se pro nový vůz značky Škoda rozhodlo 249 555 zákazníků. Hodnota odpovídá 9% nárůstu proti srovnatelnému období roku 2006.
Na východě Evropy prodělala značka Škoda razantní nárůst. S 67 550 automobily bylo prodáno o 36,1 % více vozů, než ve stejném období 2006.
Zhruba na úrovni loňského roku byly výsledky ve střední Evropě, a to včetně České republiky, kde se prodalo 102 796 vozů.
Také uvedení v Číně vyráběného vozu Škoda Octavia na tamní trh bylo velice úspěšné, jak dokazuje přes 14 tisíc prodaných automobilů, což předčilo očekávání.

JL, 12.10.2007

Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout


Prague Car Festival
Adus s.r.o.

RSS feed
Mapa webu
Validátor
© 2025 Autokaleidoskop.cz Všechna práva vyhrazena.
Partneři: Auto ESA - váš spolehlivý autobazar