Škoda Auto - nárůst prodejů za pololetí
Prodeje společnosti Škoda Auto za první pololetí 2008 vzrostly proti loňskému roku o 17,9 procenta na 366 686 prodaných vozů. Výrazný nárůst dodávek vozů značky Škoda proti loňsku zaznamenala ve východní Evropě, kde se prodalo 63 684 vozů (+40,1 %).
Z východní Evropy patří k nejdynamičtějším trhům Rusko, kde se pro značku Škoda rozhodlo 23 950 zákazníků (+83,7 %), a Ukrajina s 15 964 prodanými vozy (+51,2 %), naproti tomu činí prode v Číně 31 566 vozů (zahájeno 6/07) a v Indii 9 556 vozů.
Na trhu západní Evropy se společnosti Škoda Auto podařilo zvýšit tržní podíl na
2,27 % s počtem 177 101 (+ 2,1 %) prodaných vozů značky Škoda. V Německu bylo registrováno 64 589 vozů, čímž se Škoda stala druhou nejsilnější importovanou značkou.
Objemově nejsilnějším modelem je Škoda Octavia, pro kterou se za první pololetí rozhodlo 186 487 zákazníků. Celkově tak prodeje Octavie proti loňsku vzrostly o 27,1 %. Prodaných 41 197 (+12,6 %) vozů z toho činí zákaznicky stále atraktivní Škoda Octavia Tour.
Přes generační obměnu Fabia Combi a výběh provedení sedan rostly proti roku 2007 také prodeje nejmenšího modelu značky Škoda, a to o 14,5 % (136 985 vozů).
Se 33 789 prodanými vozy v první polovině roku 2008 se automobilce podařilo upevnit postavení Roomsteru (+0,8 % proti roku 2007). S uvedením nové generace Škoda Superb na trh bylo prodáno již 1771 vozů této modelové řady.
ML, 17.7.2008
Na trhu západní Evropy se společnosti Škoda Auto podařilo zvýšit tržní podíl na
2,27 % s počtem 177 101 (+ 2,1 %) prodaných vozů značky Škoda. V Německu bylo registrováno 64 589 vozů, čímž se Škoda stala druhou nejsilnější importovanou značkou.
Objemově nejsilnějším modelem je Škoda Octavia, pro kterou se za první pololetí rozhodlo 186 487 zákazníků. Celkově tak prodeje Octavie proti loňsku vzrostly o 27,1 %. Prodaných 41 197 (+12,6 %) vozů z toho činí zákaznicky stále atraktivní Škoda Octavia Tour.
Přes generační obměnu Fabia Combi a výběh provedení sedan rostly proti roku 2007 také prodeje nejmenšího modelu značky Škoda, a to o 14,5 % (136 985 vozů).
Se 33 789 prodanými vozy v první polovině roku 2008 se automobilce podařilo upevnit postavení Roomsteru (+0,8 % proti roku 2007). S uvedením nové generace Škoda Superb na trh bylo prodáno již 1771 vozů této modelové řady.
ML, 17.7.2008
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout







