Škoda Auto - další nárůst prodejů
Společnost Škoda Auto zaznamenala v dubnu ve všech regionech své působnosti nárůst prodejů. Celkový prodej oproti stejnému období loňského roku vzrostl o 23,3 % na 63 726 vozů. Kumulace prodejů od ledna do dubna vzrostla proti loňskému roku o 17,7 % na 237 200 vozů.
Nejdynamičtěji rostoucími trhy jsou za v první čtyři měsíce s 14 231 vozy Rusko (+ 75,3 %), se 6396 vozy Indie (50,4 %) a s 22 032 vozy Čína (náběh).
Úspěšně se na světových trzích etablovala nová Škoda Fabia Combi, která byla v dubnu poprvé k dispozici ve všech výbavových variantách. Svého předchůdce s 9 623 vozy překonala o 24,5 %. Prodeje krátkého provedení této modelové řady počtem 13 267 vozů vzrostly o 25,8 % oproti dubnu loňského roku.
Nejoblíbenějším modelem značky je Octavia s prodejem 25 475 vozů (+42,9 % proti dubnu 07). Provedení Škoda Octavia Tour se prodalo 7 500 vozů (+16,3 %).
„Pozitivní vývoj prodejů nás těší tím spíš, že v současné době jsme před uvedením nového Superbu, který se brzy dostane k zákazníkům na všech významných světových trzích,“ uvedl Fred Kappler, člen představenstva odpovědný za prodej a marketing a dodal: „Rosteme především na nových trzích v Rusku, Číně a Indii. V roce 2007 tvořily tyto země jedenáct procent celkového odbytu a podle vývoje během prvních čtyř měsíců bude rostoucí trend pokračovat i v roce 2008.“
PL, 20.5.2008
Úspěšně se na světových trzích etablovala nová Škoda Fabia Combi, která byla v dubnu poprvé k dispozici ve všech výbavových variantách. Svého předchůdce s 9 623 vozy překonala o 24,5 %. Prodeje krátkého provedení této modelové řady počtem 13 267 vozů vzrostly o 25,8 % oproti dubnu loňského roku.
Nejoblíbenějším modelem značky je Octavia s prodejem 25 475 vozů (+42,9 % proti dubnu 07). Provedení Škoda Octavia Tour se prodalo 7 500 vozů (+16,3 %).
„Pozitivní vývoj prodejů nás těší tím spíš, že v současné době jsme před uvedením nového Superbu, který se brzy dostane k zákazníkům na všech významných světových trzích,“ uvedl Fred Kappler, člen představenstva odpovědný za prodej a marketing a dodal: „Rosteme především na nových trzích v Rusku, Číně a Indii. V roce 2007 tvořily tyto země jedenáct procent celkového odbytu a podle vývoje během prvních čtyř měsíců bude rostoucí trend pokračovat i v roce 2008.“
PL, 20.5.2008
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout







