Shakira - hvězdou Ženevského autosalonu
Na Ženevském autosalonu na stánku značky SEAT zazářila kolumbijská zpěvačka Shakira, jejíž evropské turné španělská automobilka sponzoruje. Akce byla zakončena jejím živým vystoupením a její hudební skupiny, kdy zazpívala jednu píseň ze svého nejnovějšího alba She Wolf.
Během vystoupení, které se stalo jedním z vrcholů této světové automobilové přehlídky, provedl Shakiru prezident společnosti SEAT James Muir expozicí španělské značky, kde jí ukázal největší novinky v podobě konceptu IBE a kombi SEAT Ibiza ST.
James Muir a Shakira, oba s logem „Good Stuff“, symbolem spolupráce značky SEAT s kolumbijskou zpěvačkou, seznámili publikum podrobně s detaily celého projektu, který zahrnuje například sponzorství zpěvaččina evropského turné, brzké uvedení reklamního spotu ve virtuální animaci a všestrannou komunikační kampaň.
James Muir oznámil, že SEAT bude podporovat charitativní činnost prováděnou nadací Pies Descalzos (Bosé nohy), kterou Shakira založila, když jí bylo pouhých 18 let, s cílem zpřístupnit vzdělání všem lidem po celém světě.
JL, 8.3.2010
James Muir a Shakira, oba s logem „Good Stuff“, symbolem spolupráce značky SEAT s kolumbijskou zpěvačkou, seznámili publikum podrobně s detaily celého projektu, který zahrnuje například sponzorství zpěvaččina evropského turné, brzké uvedení reklamního spotu ve virtuální animaci a všestrannou komunikační kampaň.
James Muir oznámil, že SEAT bude podporovat charitativní činnost prováděnou nadací Pies Descalzos (Bosé nohy), kterou Shakira založila, když jí bylo pouhých 18 let, s cílem zpřístupnit vzdělání všem lidem po celém světě.
JL, 8.3.2010
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout











