Autokaleidoskop

Denně aktualizovaný magazín ze světa automobilů, veteránů, automobilového sportu a cestování

ŠKODA AUTO představí na e-SALON nejen vozy, ale i služby

Třetí ročník veletrhu e-SALON se koná ve dnech 11. – 14. listopadu 2021 na výstavišti PVA Expo Praha v Letňanech. ŠKODA AUTO prezentuje své elektrické i plug-in hybridní modely, současně ukáže návštěvníkům všechny navazující služby

Druhý ročník e-SALONu v listopadu 2019 navštívilo téměř 25 000 návštěvníků, na akci se akreditovalo 151 odborných novinářů. Jednou z hvězd výstavy se tehdy stala ŠKODA SUPERB iV. Také letos obsadí automobilové novinky haly 3 a 4, v hale 2 si návštěvníci budou moci prezentované vozy vyzkoušet. Součástí výstavy budou také doplňky, služby, aplikace a legislativa spojená s alternativními pohony vozidel. K veletrhu e-SALON patří i bohatý doprovodný program zahrnující odborné přednášky, workshopy nebo konferenci Čistá mobilita. Úvodní den bude tradičně patřit médiím a odborníkům, pro širokou veřejnost se akce otevře o den později.

ŠKODA AUTO jako lídr českého automobilového trhu bude mít na e-SALONu reprezentativní zastoupení. Na jejím stánku budou hrát hlavní roli 3 exempláře elektromobilu ENYAQ iV. Vystavena bude sportovně laděná varianta Sportline i zaváděcí akční model Founders Edition, velkým lákadlem se nepochybně stane ředitelský vůz z letošní Tour de France v originální podobě. ENYAQ iV však nebude jediným modelem automobilky ŠKODA, který se v Letňanech ukáže. Rodinu elektrifikovaných vozů doplní plug-in hybridní varianty modelů SUPERB a OCTAVIA RS – vždy ve verzi liftback i combi. Návštěvníci veletrhu si mohou automobily nejen detailně prohlédnout, ale také se s nimi svézt. Svoje expozice zde budou mít autorizovaní obchodníci Auto Jarov a Havex-auto, kteří zájemcům zapůjčí připravené vozy ŠKODA ke krátkým testovacím jízdám.

Návštěvníci se dovědí, jak si správně vybrat vůz, jak ho nabíjet v domácím či veřejném prostředí, seznámí se s fungováním baterií vozů ŠKODA a zjistí více o zárukách a servisních nákladech. Chybět nebude ani představení nové firemní strategie NEXT LEVEL – ŠKODA STRATEGY 2030, podle níž má značka ŠKODA být do roku 2030 jednou z 5 nejprodávanějších v Evropě a do svého portfolia zařadit nejméně 3 další plně elektrické modely, které zpřístupní elektromobilitu ještě širšímu okruhu zákazníků.


Škoda 9.11.2021

Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout


Adus s.r.o.

RSS feed
Mapa webu
Validátor
© 2024 Autokaleidoskop.cz Všechna práva vyhrazena.
Partneři: Auto ESA - váš spolehlivý autobazar