SEAT Ibiza v dlouhodobém testu
Dlouhodobé testy jsou považovány za nejlepší způsob, jak prověřit přísliby kvality od výrobců automobilů. Nejnovější vydání německého automobilového časopisu Auto Bild potvrzuje to, co řidiči vozů Ibiza již znají ze svých zkušeností.
Po 103 445 kilometrech ujetých v rámci testu po celé Evropě dosáhly celkové náklady na opravy jen 4,58 EUR – bylo nutné vyměnit jen vadnou žárovku osvětlení registrační značky. Auto Bild udělil modelu SEAT Ibiza 1.4 16V Sport celkovou známku 1 a hodnocení „vřele doporučován“. Ibiza se tak zařadila na první místo v kategorii „malých vozů“ s velkým náskokem před svými konkurenty.
Na konci dlouhodobého testu poznamenali testovací jezdci časopisu Auto Bild, že „SEAT Ibiza dosáhl svého posledního cíle s původní sadou brzdových kotoučů a brzdového obložení. Ani jednou nemusel neplánovaně do servisu a spotřeba oleje byla nulová.“ Také hodnocení interiéru bylo vynikající: „Sedadla zůstala pevná s příkladným bočním vedením až do konce testu a zachovala si tak vysokou kvalitu, že po jejich demontáži jsme mysleli, že nám někdo místo nich podstrčil nová sedadla, když jsme se nedívali.“ Velmi oceňován byl také výkon motoru. Podle reportáže z testu „nejenže skvěle zvládl maratónský vytrvalostní test, ale na jeho konci dokonce vylepšil své výkonové parametry a hodnoty zrychlení.“
SEAT nabízí svou nejprodávanější model ve třech odlišných karosářských variantách jako třídveřový model Ibiza SC, pětidveřový model Ibiza a kombi Ibiza ST. Kromě motoru 1.4 16V o výkonu 63 kW (85 k) testovaného časopisem Auto Bild mají zákazníci na výběr celkem sedm zážehových jednotek a čtyři vznětové motory TDI s přímým vstřikováním common rail s výkony sahajícími od 44 kW (60 k) do 132 kW (180 k). Veškeré potřeby splní šest výbavových linií se sportovní a komfortní výbavou.
AB, 5.8.2011
Na konci dlouhodobého testu poznamenali testovací jezdci časopisu Auto Bild, že „SEAT Ibiza dosáhl svého posledního cíle s původní sadou brzdových kotoučů a brzdového obložení. Ani jednou nemusel neplánovaně do servisu a spotřeba oleje byla nulová.“ Také hodnocení interiéru bylo vynikající: „Sedadla zůstala pevná s příkladným bočním vedením až do konce testu a zachovala si tak vysokou kvalitu, že po jejich demontáži jsme mysleli, že nám někdo místo nich podstrčil nová sedadla, když jsme se nedívali.“ Velmi oceňován byl také výkon motoru. Podle reportáže z testu „nejenže skvěle zvládl maratónský vytrvalostní test, ale na jeho konci dokonce vylepšil své výkonové parametry a hodnoty zrychlení.“
SEAT nabízí svou nejprodávanější model ve třech odlišných karosářských variantách jako třídveřový model Ibiza SC, pětidveřový model Ibiza a kombi Ibiza ST. Kromě motoru 1.4 16V o výkonu 63 kW (85 k) testovaného časopisem Auto Bild mají zákazníci na výběr celkem sedm zážehových jednotek a čtyři vznětové motory TDI s přímým vstřikováním common rail s výkony sahajícími od 44 kW (60 k) do 132 kW (180 k). Veškeré potřeby splní šest výbavových linií se sportovní a komfortní výbavou.
AB, 5.8.2011
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout