Růst prodeje Škoda Auto pokračuje
Celkem 311 062 vozů prodala automobilka Škoda v prvním pololetí letošního roku na světových trzích. Tedy o 13,2 procenta více oproti stejnému období v loňském roce. Kromě českého trhu je o vozy s okřídleným šípem ve znaku největší zájem v Německu.
Mezi nejprodávanější modely patří stále Škoda Octavia (sedan, kombi a nově zavedený Scout). Přitom velikou oblibu si drží starší modely s označením Tour. Model Octavia našel celkem 146 772 majitelů v 92 zemích odbytu společnosti Škoda Auto.
Od zahájení prodeje nové verze Fabia se pro tuto novinku rozhodlo 15 887 zákazníků.
Rostl také prodej modelu Superb. Od loňského roku se liší o 3,6 procent. Celkem tak automobilka prodala 11 095 kusů této limuzíny.
Škoda Roomster se v prvním pololetí roku 2007 etablovala jako čtvrtá modelová řada automobilky s odbytem 33 528 vozů, což představuje zároveň celkový nárůst oproti loňskému pololetí.
Největší odbyt v prvním pololetí roku 2007 zaznamenala Škoda Auto v západní Evropě. Zde se prodalo celkem 173 392 vozů, což je o 11,8 % více než vloni. V Německu vzrostl prodej o 15,4 % na 58 423 vozů, v Belgii o 27,9 %, celkem zde bylo prodáno 8 831 vozů Škoda, a ve Španělsku o 9,6 % na 14 935 aut.
Dodávky vozů rostly také do rozvíjejících se trhů regionu střední a východní Evropy. Zde našlo majitele cekem 115 960 nových vozů Škoda. Pololetní nárůst prodeje tak činí 16,4 %.
O 7,2 % rostl odbyt vozů v Asii a zámoří. Celkem zde Škoda Auto prodala 21 710 vozů. Největší podíl na tom mají Indie s 5913, Turecko s 2260 a Egypt s 3407 automobily Škoda.
Od zahájení prodeje (6.6.2007) vozu Octavia, vyráběného na čínském trhu bylo čínskou exkluzivní dealerskou sítí registrováno téměř šest tisíc objednávek, což je výrazně nad očekávání automobilky.
PL, 12.7.2007
Od zahájení prodeje nové verze Fabia se pro tuto novinku rozhodlo 15 887 zákazníků.
Rostl také prodej modelu Superb. Od loňského roku se liší o 3,6 procent. Celkem tak automobilka prodala 11 095 kusů této limuzíny.
Škoda Roomster se v prvním pololetí roku 2007 etablovala jako čtvrtá modelová řada automobilky s odbytem 33 528 vozů, což představuje zároveň celkový nárůst oproti loňskému pololetí.
Největší odbyt v prvním pololetí roku 2007 zaznamenala Škoda Auto v západní Evropě. Zde se prodalo celkem 173 392 vozů, což je o 11,8 % více než vloni. V Německu vzrostl prodej o 15,4 % na 58 423 vozů, v Belgii o 27,9 %, celkem zde bylo prodáno 8 831 vozů Škoda, a ve Španělsku o 9,6 % na 14 935 aut.
Dodávky vozů rostly také do rozvíjejících se trhů regionu střední a východní Evropy. Zde našlo majitele cekem 115 960 nových vozů Škoda. Pololetní nárůst prodeje tak činí 16,4 %.
O 7,2 % rostl odbyt vozů v Asii a zámoří. Celkem zde Škoda Auto prodala 21 710 vozů. Největší podíl na tom mají Indie s 5913, Turecko s 2260 a Egypt s 3407 automobily Škoda.
Od zahájení prodeje (6.6.2007) vozu Octavia, vyráběného na čínském trhu bylo čínskou exkluzivní dealerskou sítí registrováno téměř šest tisíc objednávek, což je výrazně nad očekávání automobilky.
PL, 12.7.2007
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout