Rok 2010 byl rekordní pro Chevrolet v Evropě
Chevrolet předal v roce 2010 v Evropě 477 194 vozů, což představuje nárůst o 12 procent v porovnání s rokem 2009 a znamená dosud pro tuto americkou značku druhý nejlepší výsledek v Evropě. Celkem se v tomto roce zvýšil tržní podíl značky ve 21 zemích Evropy.
Chevrolet zaznamenal v roce 2010 rekordní tržní podíly na jedenácti evropských trzích, z toho čtyřech západní Evropy (Rakousko, Dánsko, Portugalsko, Španělsko) a sedmi ve střední a východní Evropě (Bosna, Bulharsko, Chorvatsko, Rumunsko, Slovinsko, Turecko, Uzbekistán). V Rusku Chevrolet obhájil svou pozici nejprodávanější ne-domácí značky s tržním podílem 5,9 procenta.
Zákazníci značky Chevrolet v Evropě se mohou těšit na nový rodinný van Orlando, novou generaci SUV Captiva, nové Aveo (čtyřdveřový sedan a pětidveřový hatch) a pětidveřovou verzi kompaktního modelu Cruze. Modelová řada se rozšíří o Corvette Grand Sport, i o ikonické Camaro kupé i kabriolet, které je několik měsíců v čele tabulek sportovních automobilů v USA. Na konci roku bude v evropských showroomech oceňovaný Volt, elektrický automobil s prodlouženým dojezdem.
Ačkoli je Chevrolet víc známý svými sportovními automobily, jako Corvette, jeho bestsellerem v Evropě byl mini automobil Spark. Ačkoli na trh přišel začátkem roku, rychle se probojoval na 4. příčku segmentu s podílem vyšším než 7 procent.
Zákazníci značky Chevrolet v Evropě se mohou těšit na nový rodinný van Orlando, novou generaci SUV Captiva, nové Aveo (čtyřdveřový sedan a pětidveřový hatch) a pětidveřovou verzi kompaktního modelu Cruze. Modelová řada se rozšíří o Corvette Grand Sport, i o ikonické Camaro kupé i kabriolet, které je několik měsíců v čele tabulek sportovních automobilů v USA. Na konci roku bude v evropských showroomech oceňovaný Volt, elektrický automobil s prodlouženým dojezdem.
Ačkoli je Chevrolet víc známý svými sportovními automobily, jako Corvette, jeho bestsellerem v Evropě byl mini automobil Spark. Ačkoli na trh přišel začátkem roku, rychle se probojoval na 4. příčku segmentu s podílem vyšším než 7 procent.
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout








