Autokaleidoskop

Denně aktualizovaný magazín ze světa automobilů, veteránů, automobilového sportu a cestování

Renault a Titiana - aneb ženy, vozy a móda

Koncem května se na zámku Troja v Praze 7 uskutečnil sedmý ročník odpoledního setkání s trendy módy v automobilovém a módním světě s názvem Dámské odpoledne s…. Tato akce je určena ženám, které přijaly pozvání generálního ředitele společnosti Renault ČR, a.s. pana Bernarda Chrétiena a módní návrhářky Tatiany Kováříkové.

Renault byl opět iniciátorem pohodového, soutěživého ale i společensko-dámského odpoledne, během kterého účastnice akce měly možnost shlédnout novou kolekci módní návrhářky Tatiany Kováříkové Jaro/Léto 2009, zúčastnit se doprovodného programu všeho druhu, otestovat více jak padesát modelů značky Renault a v neposlední řadě vyhrát hlavní výhru dne – Renault Twingo limitovaná kolekce Rip Curl, kterým automobilka okořenila tombolu a které bylo prvním vozem, který byl dovezen z této kolekce do ČR speciálně na akci v Trojském zámku. Průvodcem celého odpoledne byla herečka a moderátorka Tereza Kostková, která se své funkce zhostila na výbornou a dala celému odpoledni milý a neformální ráz.
I přes nepřízeň počasí byla akce velmi úspěšná, neboť spojení módy, automobilů a businessu okořeněné faktem, že akce jsou pořádány ženám „na míru“, vzbudily velký ohlas. Letošního ročníku se zúčastnilo přes 720 žen manažerek, novinářek, lékařek, pilotek, podnikatelek, žen z oblasti kultury, designu i architektury, na které čekala celá řada soutěží a hodnotných výher.
V rámci odpoledne se představili i prestižní profesní partneři akce. Součástí doprovodného programu bylo líčení od značky Mac Factor, vlasové thajské masáže Sabai, luxusní kabelky a značky Aigner, které krášlily i módní přehlídku, poradenství v oblasti zubní hygieny a produkty od společnosti Profimed, krásné doplňky z boutique Ma Maison a další. Mediálním partnerem celé akce byl časopis Harper´s Bazar za přítomnosti šéfredaktorky Barbary Nesvadbové.
Motivace ze strany společnosti Renault, která vedla k vytvoření jakéhosi neformálního společenství dam, které zajímají stejné věci, vznikla před sedmi lety, kdy automobilka pořádala na Trojském zámku první akci pro ženy na téma Ženy-Automobil-Móda. Tato akce měla tak velký ohlas, že se každým rokem opakuje.


PL, 3.6.2009

Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout


Prague Car Festival
Adus s.r.o.

RSS feed
Mapa webu
Validátor
© 2025 Autokaleidoskop.cz Všechna práva vyhrazena.
Partneři: Auto ESA - váš spolehlivý autobazar