Qashqai Commando - marketingový projekt pro střední Evropu
Když Nissan pojmenoval svůj crossover po nomádském kmeni ze západního Iránu – Qashqai, tak dobře věděl co dělá. Měl evokovat vlastně městského kočovníka. Jízda po městě může být náročná – ale Qashqai je dost odolný, aby ji zvládl.
Nejenže dokáže čelit výzvám přeplněných silnic a manévrování v úzkých uličkách, ale dokáže to s bravurou. Stejně tak to dokáží odborníci na městské překážky – parkouroví akrobati, kteří předvádějí, jak přežít ve městě.
Nissan Sales Central & Eastern Europe – regionální obchodní společnost Nissan – spustila v těchto dnech v celé střední a východní Evropě marketingový projekt s názvem Qashqai Commando. jehož cílem je přiblížit osvědčený „městuodolný“ image vozu zákazníkům tak, jak jej mohou vidět v televizních reklamách.
Komando sestává z parkourového týmu, skupiny animátorů, tří vozidel Qashqai se stylovým designem a jednoho vozu Qashqai ve speciální DJ úpravě s jedinečným zvukovým a mixážním systémem. Po představení pro méduia následuje třicet jednodenních pouličních vystoupení a dealerské akce v největších městech střední a východní Evropy. V Čechách bude show k vidění na šesti místech.
Dealerské akce nabídnou v první řadě prodlouženou otevírací dobu, během které si mohou zákazníci vyzkoušet modely Qashqai a Qashqai+2 modelové verze 09, shlédnout parkourovou show a vystoupení Qashqai DJ, či otestovat své znalosti značky v malém kvizu o ceny.
Všichni zákazníci, kteří si objednají vůz Qashqai nebo Qashqai+2 do 30. září 2009, získají slevu 60 000 Kč.
Program Qashqai Commando
JL, 11.9.2009
Nissan Sales Central & Eastern Europe – regionální obchodní společnost Nissan – spustila v těchto dnech v celé střední a východní Evropě marketingový projekt s názvem Qashqai Commando. jehož cílem je přiblížit osvědčený „městuodolný“ image vozu zákazníkům tak, jak jej mohou vidět v televizních reklamách.
Komando sestává z parkourového týmu, skupiny animátorů, tří vozidel Qashqai se stylovým designem a jednoho vozu Qashqai ve speciální DJ úpravě s jedinečným zvukovým a mixážním systémem. Po představení pro méduia následuje třicet jednodenních pouličních vystoupení a dealerské akce v největších městech střední a východní Evropy. V Čechách bude show k vidění na šesti místech.
Dealerské akce nabídnou v první řadě prodlouženou otevírací dobu, během které si mohou zákazníci vyzkoušet modely Qashqai a Qashqai+2 modelové verze 09, shlédnout parkourovou show a vystoupení Qashqai DJ, či otestovat své znalosti značky v malém kvizu o ceny.
Všichni zákazníci, kteří si objednají vůz Qashqai nebo Qashqai+2 do 30. září 2009, získají slevu 60 000 Kč.
Program Qashqai Commando
| J.P.N. Cars Brno – Slatina | 11. září |
| Color Car Hradec Králové | 14. září |
| Roto PlzeňPlzeň | 16. září |
| Auto Zrucký Kladno | 18. září |
| AUTO PALACE Praha 9 | 21. září |
| Kobliha Car Olomouc | 23. září |
JL, 11.9.2009
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout











