Prodej škodovek opět vzrostl
Růst celkových prodejů Škoda Auto pokračoval také v dubnu, kdy počet dodaných vozů zákazníkům od začátku roku vzrostl na 242 078 vozů, tedy o 18,6 procenta. Jen v dubnu bylo se 63 177 prodanými vozy v porovnání s dubnem 2009 dosaženo nárůstu o 3,5 %.
Největší podíl na rostoucích prodejích nese čínský trh, kde dodávky za duben činily 12 108 vozů. To znamená 31,4% nárůst proti stejnému období loňského roku. Velice dobře se vyvíjely i jiné trhy značky Škoda. V zámořských regionech se podařilo zvýšit odbyt o 65,6 %, ve východní Evropě i přes složitou situaci o 7,7 %. Také v západní Evropě bez Německa se Škoda v porovnání s uplynulým rokem zlepšila o 38 %.
Významný nárůst prodejů zaznamenala značka na domácím trhu, kde se prodalo 5 604 vozů, tedy o 24 % více, než loni. Nejvýznamněji přitom rostl prodej modelu Škoda Octavia Combi Tour, pro který se rozhodlo 754 zákazníků (vloni 185). Dubnový podíl značky Škoda na domácím trhu vzrostl na 36,59 %.
Po Číně zůstává pro značku Škoda nejvýznamnějším odbytištěm Německo, kde bylo na trh dodáno 10 199 vozů.
Nejprodávanější modely
Škoda Octavia (25 111 vozů; tj. -0,6 %)
Škoda Fabia (19 261 vozů; -18,1 %)
Škoda Superb (8 499 vozů; + 163,2 %)
Škoda Yeti (4 334 vozů)
Škoda Octavia Tour (3 459 vozů; - 20,8 %)
Škoda Roomster (2 513 vozů; - 46,2 %)
Jl, 1.6.2010
Významný nárůst prodejů zaznamenala značka na domácím trhu, kde se prodalo 5 604 vozů, tedy o 24 % více, než loni. Nejvýznamněji přitom rostl prodej modelu Škoda Octavia Combi Tour, pro který se rozhodlo 754 zákazníků (vloni 185). Dubnový podíl značky Škoda na domácím trhu vzrostl na 36,59 %.
Po Číně zůstává pro značku Škoda nejvýznamnějším odbytištěm Německo, kde bylo na trh dodáno 10 199 vozů.
Nejprodávanější modely
Škoda Octavia (25 111 vozů; tj. -0,6 %)
Škoda Fabia (19 261 vozů; -18,1 %)
Škoda Superb (8 499 vozů; + 163,2 %)
Škoda Yeti (4 334 vozů)
Škoda Octavia Tour (3 459 vozů; - 20,8 %)
Škoda Roomster (2 513 vozů; - 46,2 %)
Jl, 1.6.2010
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout