Porsche se v ČR prodává dobře
Společnost Porsche Inter Auto CZ zaznamenala v prvních sedmi měsících letošního roku rekordní zájem o vozy Porsche. Celkem bylo prodáno 185 vozů, což představuje nárůst o více než dvojnásobek oproti stejnému období v loňském roce.
Nejprodávanějším vozem Porsche se v ČR stala nová generace modelu Porsche Caynenne, kterou si zakoupilo 85 zákazníků. Sportovně-terénní model Cayenne se tradičně drží na předních příčkách prodejnosti vozů Porsche již od svého uvedení na trh v roce 2002. „Porsche Cayenne je v českém prostředí opravdu velmi populární,“ říká Anna Gruberová, PR manažerka společnosti Porsche Inter Auto CZ a dodává, „první signály nám potvrzují, že i o jeho hybridní verzi je v České republice relativně velký zájem.“
Druhým nejúspěšnějším se stal model Panamera, čtyřdveřový zástupce třídy Gran Turismo, kterého se do července prodalo 65 kusů. Panamera je dokonalým příkladem strategie Porsche Intelligent Performance, která spočívá v neustálém zdokonalování a inovacích vozů značky Porsche.
Trvale rostoucí zájem o značku Porsche potvrzuje vedoucí postavení Porsche v segmentu luxusních a sportovních vozů v České republice. Pro všechny příznivce pak společnost Porsche Inter Auto CZ v loňském roce otevřela Porsche Centrum na pražském Proseku, které patří mezi největší a nejmodernější v celé střední Evropě.
JL, 10.8.2010
Druhým nejúspěšnějším se stal model Panamera, čtyřdveřový zástupce třídy Gran Turismo, kterého se do července prodalo 65 kusů. Panamera je dokonalým příkladem strategie Porsche Intelligent Performance, která spočívá v neustálém zdokonalování a inovacích vozů značky Porsche.
Trvale rostoucí zájem o značku Porsche potvrzuje vedoucí postavení Porsche v segmentu luxusních a sportovních vozů v České republice. Pro všechny příznivce pak společnost Porsche Inter Auto CZ v loňském roce otevřela Porsche Centrum na pražském Proseku, které patří mezi největší a nejmodernější v celé střední Evropě.
JL, 10.8.2010
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout








