Porsche Cayenne - vzduchové odpružení zdarma
Společnost Porsche Inter Auto CZ, výhradní dovozce vozů Porsche v České republice, připravila pro všechny fanoušky této značky limitovanou nabídku luxusních sportovně-terénních vozů Porsche Cayenne a Cayenne S za zvýhodněných podmínek.
V rámci akční nabídky získají zákazníci v základní výbavě vzduchové odpružení podvozku – PASM v hodnotě 81 355 Kč bez příplatku a mohou si užít ještě větší komfort a bezpečí na cestách. Současně lze využít možnost výhodného financování nového vozu Porsche, jež bylo připraveno ve spolupráci se společností ŠkoFIN. Model Porsche Cayenne je v současné době dostupný již za 1 363 000 Kč s možností odpočtu DPH.
Vzduchové odpružení podvozku (PASM) slouží k vyrovnávání nepohodlných pohybů, které vznikají při velmi dynamické jízdě, intenzivním zrychlování, brzdění nebo při jízdě na nerovném povrchu. Díky této funkci stačí zvolit jeden ze tří programů – Komfort, Normal nebo Sport a čidla sledující pohyby karoserie předají údaje řídicí jednotce, která upraví tvrdost tlumičů na optimální hodnotu. Výsledkem je zvýšená jízdní stabilita a větší komfort.
Funkce PASM zůstává stále aktivní. Je-li nastaven komfortní nebo normální program a jízda se stane výrazně dynamičtější a sportovnější, přejde systém automaticky na sportovně laděný program. Pokud naopak jedete ve sportovním režimu po nerovné silnici, reaguje PASM okamžitě a pro optimalizaci kontaktu kola s vozovkou tlumení změkčí. Je-li povrch zase rovný, vrátí se podvozek okamžitě k původnímu nastavení.
Vzduchové odpružení nabízí rovněž možnost nastavení světlé výšky pomocí ovladače na středové konzoli. Aktuální nastavení se ukazuje jak na přístrojové desce, tak i o něm informují diody LED vedle ovladače.
PL, 28.7.2008
Vzduchové odpružení podvozku (PASM) slouží k vyrovnávání nepohodlných pohybů, které vznikají při velmi dynamické jízdě, intenzivním zrychlování, brzdění nebo při jízdě na nerovném povrchu. Díky této funkci stačí zvolit jeden ze tří programů – Komfort, Normal nebo Sport a čidla sledující pohyby karoserie předají údaje řídicí jednotce, která upraví tvrdost tlumičů na optimální hodnotu. Výsledkem je zvýšená jízdní stabilita a větší komfort.
Funkce PASM zůstává stále aktivní. Je-li nastaven komfortní nebo normální program a jízda se stane výrazně dynamičtější a sportovnější, přejde systém automaticky na sportovně laděný program. Pokud naopak jedete ve sportovním režimu po nerovné silnici, reaguje PASM okamžitě a pro optimalizaci kontaktu kola s vozovkou tlumení změkčí. Je-li povrch zase rovný, vrátí se podvozek okamžitě k původnímu nastavení.
Vzduchové odpružení nabízí rovněž možnost nastavení světlé výšky pomocí ovladače na středové konzoli. Aktuální nastavení se ukazuje jak na přístrojové desce, tak i o něm informují diody LED vedle ovladače.
| Nejvyšší úroveň | (56 mm nad normálem, max. světlá výška 271 mm), volitelná do rychlosti 30 km/h v extrémním terénu, nájezdový úhel vpředu 31,8°. |
| Terénní úroveň | (26 mm nad normální polohou, max. světlá výška 241 mm), volitelná do 80 km/h v těžkém terénu. |
| Normální úroveň | (max. světlá výška při pohotovostní hmotnosti 215 mm) |
| Nízká úroveň | (24 mm pod normálem, max. světlá výška 191 mm), podvozek je tužší a odpor vzduchu menší, od 125 km/h se podvozek automaticky sníží na tuto úroveň. |
| Zvlášť nízká úroveň | (34 mm pod normálem, max. světlá výška 181 mm), podvozek se automaticky sníží na tuto úroveň od 210 km/h |
| Poloha pro manipulaci se zavazadly | (54 mm pod normálem, max. světlá výška 161 mm), nejnižší pozici je možné navolit pouze u stojícího vozu, po rozjezdu se podvozek vrátí do normální úrovně. |
PL, 28.7.2008
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout








