Peugeot vyrobil 50 milionů vozů
Padesát milionů vyrobených vozů dokazuje sílu a zkušenosti automobilky Peugeot – průkopníka světového automobilového průmyslu od roku 1891. Mezitím doznal původem rodinný podnik, za dobu o málo delší než jedno století, mohutného rozmachu.
Od továren v Sochaux po současných 24 výrobních závodů, značka uvedla na trh více než 160 modelů a 34 modelových řad, od 201 až po nejnovější řadu 308. Tato hrdá minulost je základem důvěry, s níž Peugeot pohlíží do budoucna.
Peugeot urychluje svůj mezinárodní rozvoj a klade na něj stále větší důraz. Dnes se orientuje zejména na Čínu, Brazílii a Rusko. V roce 2007 se obchodní výsledky značky Peugeot v těchto třech zemích vyvíjely výrazně pozitivně. Prodej v Číně vzrostl o 13,8 % a dosáhl 93 000 vozů, přičemž tento trend výrazně zesílil zejména ve čtvrtém čtvrtletí (+ 22,8 %). V Brazílii prodeje zaznamenaly nárůst 19 % a v Rusku dokonce 63 %. Na těchto vysoce perspektivních trzích, stejně jako v ostatních částech světa, bude Peugeot nadále rozvíjet své obchodní aktivity.
Historie Peugeotu je spojena s četnými inovacemi, od prvního čtyřválcového motoru typu 39 z roku 1902 po poslední benzinové motory vyvinuté ve spolupráci mezi PSA Peugeot Citroën a BMW Group.
Peugeot vynalezl filtr pevných částic, kterým je dnes vybaveno více než 1,8 milionu vozů na celém světě, a neopomeňme ani žádané dieselové motory HDI (viz Testy). A další technologické inovace přinese Peugeot i v budoucnu. Od začátku příštího desítiletí bude Peugeot masově vyvíjet vozy vybavené systémem Stop & Start druhé generace a vozidla s hybridním motorem.
Peugeot ukázal také své odhodlání jít příkladem při snižovaní emisí plynů způsobujících skleníkový efekt a zaměřil výrobu na vozy šetrné k životnímu prostředí. Od roku 2001 bylo v Evropě registrováno přes 1 100 000 vozů Peugeot emitujících méně než 120 g CO2 na km. V roce 2007 činily u 40 % registrovaných osobních vozů emise CO2 méně než 130 g na km, čímž značka evidentně zaujala jedno z předních míst v oblasti snižování emisí CO2. Peugeot hodlá tuto svou ekologickou výhodu oproti konkurenci ještě dále rozvíjet. Je jediným světovým výrobcem automobilů, který dal globální politice v oblasti CO2 konkrétní podobu. Od roku 1998 realizuje Peugeot velký projekt znovuzalesňování Amazonie. Cílem tohoto dlouhodobého projektu, rozplánovaného na 40 let, je omezování uhlíku v atmosféře.
Více než stoletá historie a 50 milionů vyrobených vozů zdůrazňují vztah založený na důvěře, kterou Peugeot hodlá udržovat a rozvíjet v budoucnu.
Automobilové nadšení, motivující týmy Peugeot, se bude i nadále projevovat vznikem vozů a konceptů automobilů výrazného stylu, zcela v duchu historické tradice značky. Inspiraci Peugeotu budou vždy vyjadřovat jeho modely, jejichž uznávaná dynamičnost již přesvědčila řadu generací zákazníků na celém světě.
JL, 30.6.2008
Peugeot urychluje svůj mezinárodní rozvoj a klade na něj stále větší důraz. Dnes se orientuje zejména na Čínu, Brazílii a Rusko. V roce 2007 se obchodní výsledky značky Peugeot v těchto třech zemích vyvíjely výrazně pozitivně. Prodej v Číně vzrostl o 13,8 % a dosáhl 93 000 vozů, přičemž tento trend výrazně zesílil zejména ve čtvrtém čtvrtletí (+ 22,8 %). V Brazílii prodeje zaznamenaly nárůst 19 % a v Rusku dokonce 63 %. Na těchto vysoce perspektivních trzích, stejně jako v ostatních částech světa, bude Peugeot nadále rozvíjet své obchodní aktivity.
Historie Peugeotu je spojena s četnými inovacemi, od prvního čtyřválcového motoru typu 39 z roku 1902 po poslední benzinové motory vyvinuté ve spolupráci mezi PSA Peugeot Citroën a BMW Group.
Peugeot vynalezl filtr pevných částic, kterým je dnes vybaveno více než 1,8 milionu vozů na celém světě, a neopomeňme ani žádané dieselové motory HDI (viz Testy). A další technologické inovace přinese Peugeot i v budoucnu. Od začátku příštího desítiletí bude Peugeot masově vyvíjet vozy vybavené systémem Stop & Start druhé generace a vozidla s hybridním motorem.
Peugeot ukázal také své odhodlání jít příkladem při snižovaní emisí plynů způsobujících skleníkový efekt a zaměřil výrobu na vozy šetrné k životnímu prostředí. Od roku 2001 bylo v Evropě registrováno přes 1 100 000 vozů Peugeot emitujících méně než 120 g CO2 na km. V roce 2007 činily u 40 % registrovaných osobních vozů emise CO2 méně než 130 g na km, čímž značka evidentně zaujala jedno z předních míst v oblasti snižování emisí CO2. Peugeot hodlá tuto svou ekologickou výhodu oproti konkurenci ještě dále rozvíjet. Je jediným světovým výrobcem automobilů, který dal globální politice v oblasti CO2 konkrétní podobu. Od roku 1998 realizuje Peugeot velký projekt znovuzalesňování Amazonie. Cílem tohoto dlouhodobého projektu, rozplánovaného na 40 let, je omezování uhlíku v atmosféře.
Více než stoletá historie a 50 milionů vyrobených vozů zdůrazňují vztah založený na důvěře, kterou Peugeot hodlá udržovat a rozvíjet v budoucnu.
Automobilové nadšení, motivující týmy Peugeot, se bude i nadále projevovat vznikem vozů a konceptů automobilů výrazného stylu, zcela v duchu historické tradice značky. Inspiraci Peugeotu budou vždy vyjadřovat jeho modely, jejichž uznávaná dynamičnost již přesvědčila řadu generací zákazníků na celém světě.
JL, 30.6.2008
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout













