Autokaleidoskop

Denně aktualizovaný magazín ze světa automobilů, veteránů, automobilového sportu a cestování

Peugeot v ČR drží pozici a sbírá objednávky

Celosvětový propad automobilových trhů v březnu byl průvodním jevem aktuální situace, jež nemá v historii obdoby. Realizovat v tomto kontextu 729 registrací a současně přijmout 738 objednávek bylo velice náročné, nicméně koncesionářská síť Peugeot v ČR vynaložila značné úsilí a navzdory nepříznivým okolnostem zajistila značce Peugeot relativně dobrý výsledek.

„Naše prodejní i servisní týmy ukázaly, že se umí postavit i extrémně náročným podmínkám. Naše koncese zavedly nejpřísnější opatření pro ochranu zdraví svých zaměstnanců i zákazníků a udržely své servisní provozovny v činnosti, a za to jim děkuji,“ prohlásil Marco Venturini, ředitel značky Peugeot v ČR.

V březnu značka Peugeot v ČR registrovala 589 osobních a 140 lehkých užitkových vozů. S celkovým počtem 729 vozů dosáhla podílu na trhu 4,94 % a 4. pozice v žebříčku automobilek.
Celkově za první tři měsíce letošního roku značka Peugeot v ČR prodala 2368 vozů (1910 osobních a 458 užitkových), což představuje tržní podíl 4,40 %. Celková 4. pozice v pořadí značek znamená pro Peugeot posun o jednu příčku oproti roku 2019.

V březnu přešli všichni prodejci značky Peugeot na proces prodeje vozů s vyloučením osobního kontaktu se zákazníky, což do značné míry negativně ovlivnilo objednávání nových vozů. Přesto počet objednávek v březnu dosáhl 738 vozů, přičemž se nejlépe prosadil nový model Peugeot 2008 s 232 objednávkami.

Relativně dobrý výsledek byl zaznamenán v rámci LCV s počtem 136 objednaných vozů. Vzhledem k tomu, že veškeré evropské továrny skupiny PSA jsou v současné době uzavřené, je kladen velký důraz na skladové zásoby.

V rámci zajištění vozů k udržení zásobování a zásilkových služeb, stejně jako možnosti individuální přepravy osob, se značka Peugeot v ČR snaží o co nejrychlejší dodání vozů. Připomeňme, že v současné době se veškeré vozy klientům předávají mimo provozovnu koncesionáře, s využitím možnosti předání vozu u zákazníka („home delivery“).

„Tradiční akce jako „7 dní Peugeot“ a „Peugeot Emotion Day“ v současnosti nejsou uskutečnitelné, nicméně stále máme vynikající modelovou řadu s modely, jako jsou nový Peugeot 208, který si minulý týden k titulu Auto roku 2020 přidal ještě nejvyšší ocenění za design Red Dot Award 2020. A stejnou trofejí za design byl oceněn také nový Peugeot 2008. Věřím, že jakmile se současná situace na trhu zlepší, kvality naší modelové řady zúročíme,“ říká Marco Venturini.




Peugeot 6.4.2020






Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout


Milotec logo
CAG - Poctivé české dveře
Katalog Michelin 2017-2018
Adus s.r.o.
Dronejobs.cz
logo rexteam - rally racing czech

RSS feed
Mapa webu
Validátor
© 2020 Autokaleidoskop.cz Všechna práva vyhrazena.
Partneři: Auto ESA - váš spolehlivý autobazar