Peugeot - pět hvězd pro 5008 a 308
Pět hvězdiček v testu Euro NCAP, které získal Peugeot 5008, dokládá angažovanost značky v oblasti bezpečnosti. Nový rest shrnuje všechny výsledky dosažené v rámci hodnocení jednotlivých kritérií : ochrana dospělých osob, dětských pasažérů i chodců a zohledňuje asistenční systémy.
Model 5008 pokračuje ve stopách crossoveru 3008, který získal pět hvězdiček v novém testu letos na jaře. Peugeot současně navrhl podrobit novému testování také hatchback 308 uvedený na trh koncem roku 2007 a kupé-kabriolet 308 CC. Tyto verze těží z odbornosti a dlouhodobých zkušeností skupiny zaměřených na komplexní zajištění maximální bezpečnosti a v testech byly rovněž oceněny 5 hvězdičkami. K dnešnímu dni se pěti hvězdičkami v novém testu Euro NCAP 2009 mohou pochlubit čtyři modely Peugeot.
Primární bezpečnost (tzv. aktivní, která má zabránit nehodě) je v prvé řadě výsledkem skvělého vedení stopy. Jízdní vlastnosti jsou klíčovým bodem know-how značky Peugeot a jednou z hlavních hodnot, na kterých značka staví své renomé. Doplňují je inovativní prvky výbavy na podporu komfortu, jistoty a bezpečnosti řízení (Head-up displej, funkce Distance Alert, směrově nastavitelné světlomety), a systémy elektronické podpory řízení (ESP u verzí 3008, 5008 a ve Francii i u 308).
Z pohledu sekundární bezpečnosti (tzv. pasivní, která snižuje následky nehody) připomeňme, že všechny z uvedených modelů – 5008, 3008 a 308, sdílejí společné technologie. Struktura je navržená tak, aby energie nárazu byla účinně rozložena prostřednictvím programovaných zón deformace.
Nad rámec primární a sekundární bezpečnosti, které hodnotí protokol Euro NCAP, nabízí většina vozů modelové řady Peugeot od roku 2003 i systémy zajišťující maximální terciární bezpečnost (řeší situaci po nehodě).
Služba Peugeot Urgence , která se v případě nehody aktivuje automaticky nebo ji lze zapnout i manuálně, lokalizuje polohu vozidla a operátor na místo okamžitě vysílá potřebnou pomoc. Až do dnešního dne tato služba zachránila v krizové situaci téměř 3200 osob.
U modelů 308, 3008 a 5008 je služba poskytována bezplatně s novým telematickým systémem WIP Com 3D. V roce 2010 s rozšířením „lokalizované komunikační jednotky“ bude k dispozici pro celou modelovou řadu Peugeot, přičemž se rozšíří i její geografická dostupnost (dnes je pokryto 8 zemí).
JL 27.11.2009
Primární bezpečnost (tzv. aktivní, která má zabránit nehodě) je v prvé řadě výsledkem skvělého vedení stopy. Jízdní vlastnosti jsou klíčovým bodem know-how značky Peugeot a jednou z hlavních hodnot, na kterých značka staví své renomé. Doplňují je inovativní prvky výbavy na podporu komfortu, jistoty a bezpečnosti řízení (Head-up displej, funkce Distance Alert, směrově nastavitelné světlomety), a systémy elektronické podpory řízení (ESP u verzí 3008, 5008 a ve Francii i u 308).
Z pohledu sekundární bezpečnosti (tzv. pasivní, která snižuje následky nehody) připomeňme, že všechny z uvedených modelů – 5008, 3008 a 308, sdílejí společné technologie. Struktura je navržená tak, aby energie nárazu byla účinně rozložena prostřednictvím programovaných zón deformace.
Nad rámec primární a sekundární bezpečnosti, které hodnotí protokol Euro NCAP, nabízí většina vozů modelové řady Peugeot od roku 2003 i systémy zajišťující maximální terciární bezpečnost (řeší situaci po nehodě).
Služba Peugeot Urgence , která se v případě nehody aktivuje automaticky nebo ji lze zapnout i manuálně, lokalizuje polohu vozidla a operátor na místo okamžitě vysílá potřebnou pomoc. Až do dnešního dne tato služba zachránila v krizové situaci téměř 3200 osob.
U modelů 308, 3008 a 5008 je služba poskytována bezplatně s novým telematickým systémem WIP Com 3D. V roce 2010 s rozšířením „lokalizované komunikační jednotky“ bude k dispozici pro celou modelovou řadu Peugeot, přičemž se rozšíří i její geografická dostupnost (dnes je pokryto 8 zemí).
JL 27.11.2009
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout