Autokaleidoskop

Denně aktualizovaný magazín ze světa automobilů, veteránů, automobilového sportu a cestování

Peugeot letos podruhé třetí

Už druhý měsíc po sobě obsadil Peugeot v ČR v žebříčku automobilek třetí místo. K „medailovému“ umístění si připsal i návrat na pozici nejprodávanější značky užitkových vozů v ČR za prvních 8 měsíců roku.

V srpnu se Peugeot v České republice, stejně jako v červenci, počtem registrovaných vozů umístil na vynikajícím třetím místě v pořadí automobilek. Dvakrát po sobě se tak dostal do první trojice značek na českém trhu, což mu v minulých, ač rekordních letech, zatím unikalo. S celkovým měsíčním prodejem 1153 vozů (osobní + LCV) Peugeot zaznamenal podíl na trhu 6, 41 %.
Celkově za prvních 8 měsíců roku je Peugeot v ČR s 6939 registrovanými vozy (osobní + LCV) a tržním podílem 4,94 % pátou nejprodávanější značkou.

V rámci osobních vozů registroval Peugeot v ČR v srpnu 876 vozů. S podílem 5,27 % obsadil 5. pozici v žebříčku automobilek. Oproti jarním měsícům to představuje obrovský obrat k lepšímu, o čemž svědčí i značný počet objednávek, a to zejména u modelu Peugeot 2008, kde koncesionáři Peugeot přijali v červenci 371 a v srpnu dokonce 448 objednávek, včetně 17 elektromobilů e-2008.

Velkou úrodu objednávek sklidil během prázdninových měsíců i Peugeot 208 (198 v červenci a 169 v srpnu, včetně 4 objednávek elektrické verze e-208). Peugeot 208 zvyšuje svoji oblíbenost u zákazníků a zaznamenává úspěchy po celém světě, například na největším trhu značky, ve Francii, se v srpnu stal nejprodávanějším vozem na francouzském trhu.

Na trhu lehkých užitkových vozů se značce Peugeot v srpnu podařilo díky realizaci významných fleetových zakázek prosadil a s 277 registracemi obsadit více než pětinu českého trhu. První místo v srpnu vyneslo Peugeot na pozici lídra kategorie LCV celkově (leden-srpen).

„Po jarní odmlce nastal návrat do prodejního normálu, což je velmi příznivé. Registrujeme nárůsty objednávek, zejména pak u Peugeotu 2008, který překonává naše očekávání. Věříme, že zájem zákazníků o naše osobní vozy ještě podpoříme akcí 7 dní Peugeot, která se koná od 14. do 20. září. Souběžně proběhne akce 7 dní Peugeot Professional, která by nám měla pomoci udržet znovu nabytou pozici lídra užitkového trhu.“, říká Marco Venturini, ředitel značky Peugeot v ČR.


Peugeot 7.9.2020

Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout


Milotec logo
CAG - Poctivé české dveře
Katalog Michelin 2017-2018
Adus s.r.o.
Dronejobs.cz
logo rexteam - rally racing czech

RSS feed
Mapa webu
Validátor
© 2020 Autokaleidoskop.cz Všechna práva vyhrazena.
Partneři: Auto ESA - váš spolehlivý autobazar