Peugeot 107 - 500 000 z Kolína
Před pěti lety byl na trh uveden Peugeoet 107, v prosinci 2008 prošel faceliftem v podobě designových úprav, zvyšující atraktivitu vnějšího i vnitřního vzhledu. Česká stosedmička“ z Kolína se dokonale zabydlela na evropském trhu a v minulých dnech sjel z výrobní linky vůz s pořadovým číslem 500 000
Vůz přinášející řešení městské mobility si rychle získal své příznivce, zejména v zemích západní Evropy. O zájmu zákazníků svědčí produkce, která již v prvním plném prodejním roce 2006 přesáhla hranici 100 000 vozů.
Populární Peugeot 107 se stále vyvíjí a v současné době je modelová řada vybavena novými motory splňující normu Euro 5. Emise tohoto nejúspornějšího benzinového modelu Peugeot klesly ze 106 na 103 g CO2/km. Iinovovaný model byl vystaven v rámci expozice značky Peugeot na pařížském autosalonu, jako součást nabídky Blue Lion označující vozy značky Peugeot, které ve svých kategoriích a v rámci jednotlivých druhů pohonu dosahují nejlepších výsledků z hlediska emisí CO2.
Na český trh přicházejí dvě nové speciální série nazvané Chic a Charme.
Atraktivní limitované edice budou vyráběny výhradně v pětidveřovém
provedení, s benzinovou motorizací 1.0, v úrovni výbavy Trendy doplněnou o klimatizaci a 14“ hliníková kola. Bílý exteriér doplňují stylové prvky, jako např. mlhovky, chromovaná koncovka výfuku či zatmavená zadní skla. S vnějším vzhledem vozu ladí interiér se zdobením v bílé barvě, s otáčkoměrem, hliníkovými prahy dveří a bíle lemovanými koberečky s logem 107. Speciální série Chic a Charme budou v prodeji od 1. listopadu za cenu 229 900 Kč.
Konkrétní jubilejní půlmiliontý vůz bude v provozu nepřehlédnutelný. Byl totiž upraven podle vítězného návrhu soutěže „Navrhněte si svůj český Peugeot 107 a vyhrajte ho!“, která probíhala ve vybraných tiskových médiích od srpna do října letošního roku. O vítězství rozhodovala přízeň fanoušků převážně na facebooku. Klíče od originálního vozu vytvořeného podle vítězného návrhu si jeho tvůrce pan Břetislav Blahut převzal dne 21. října 2010 z rukou generálního ředitele společnosti Peugeot Česká republika Yanna Carnoy, který k tomu řekl: „ Spolupráce na vývoji a výrobě malých automobilů mezi PSA Peugeot Citroën a Toyotou byla stvrzena už takřka před 10 lety na základě předpokladu, že poptávka po vozech tohoto segmentu výrazně vzroste. Tato hypotéza se v následujících letech beze zbytku naplnila a stejně prozíravé se ukázalo i rozhodnutí postavit výrobní závod právě v České republice. Dnes je TPCA uznávanou společností s věhlasem přesahujícím hranice ČR. Obchodní úspěch kolínských vozů stvrzuje i půl milionu vyrobených Peugeotů 107, kvalitních a žádaných českých vozů, na které jsme právem hrdi, stejně tak jako na to, že se značka Peugeot řadí mezi české výrobce.“
JL, 25.10.2010
Populární Peugeot 107 se stále vyvíjí a v současné době je modelová řada vybavena novými motory splňující normu Euro 5. Emise tohoto nejúspornějšího benzinového modelu Peugeot klesly ze 106 na 103 g CO2/km. Iinovovaný model byl vystaven v rámci expozice značky Peugeot na pařížském autosalonu, jako součást nabídky Blue Lion označující vozy značky Peugeot, které ve svých kategoriích a v rámci jednotlivých druhů pohonu dosahují nejlepších výsledků z hlediska emisí CO2.
Na český trh přicházejí dvě nové speciální série nazvané Chic a Charme.
Atraktivní limitované edice budou vyráběny výhradně v pětidveřovém
provedení, s benzinovou motorizací 1.0, v úrovni výbavy Trendy doplněnou o klimatizaci a 14“ hliníková kola. Bílý exteriér doplňují stylové prvky, jako např. mlhovky, chromovaná koncovka výfuku či zatmavená zadní skla. S vnějším vzhledem vozu ladí interiér se zdobením v bílé barvě, s otáčkoměrem, hliníkovými prahy dveří a bíle lemovanými koberečky s logem 107. Speciální série Chic a Charme budou v prodeji od 1. listopadu za cenu 229 900 Kč.
Konkrétní jubilejní půlmiliontý vůz bude v provozu nepřehlédnutelný. Byl totiž upraven podle vítězného návrhu soutěže „Navrhněte si svůj český Peugeot 107 a vyhrajte ho!“, která probíhala ve vybraných tiskových médiích od srpna do října letošního roku. O vítězství rozhodovala přízeň fanoušků převážně na facebooku. Klíče od originálního vozu vytvořeného podle vítězného návrhu si jeho tvůrce pan Břetislav Blahut převzal dne 21. října 2010 z rukou generálního ředitele společnosti Peugeot Česká republika Yanna Carnoy, který k tomu řekl: „ Spolupráce na vývoji a výrobě malých automobilů mezi PSA Peugeot Citroën a Toyotou byla stvrzena už takřka před 10 lety na základě předpokladu, že poptávka po vozech tohoto segmentu výrazně vzroste. Tato hypotéza se v následujících letech beze zbytku naplnila a stejně prozíravé se ukázalo i rozhodnutí postavit výrobní závod právě v České republice. Dnes je TPCA uznávanou společností s věhlasem přesahujícím hranice ČR. Obchodní úspěch kolínských vozů stvrzuje i půl milionu vyrobených Peugeotů 107, kvalitních a žádaných českých vozů, na které jsme právem hrdi, stejně tak jako na to, že se značka Peugeot řadí mezi české výrobce.“
JL, 25.10.2010
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout









