Autokaleidoskop

Denně aktualizovaný magazín ze světa automobilů, veteránů, automobilového sportu a cestování

PR manažer roku 2018 SDA: Radka Matthey (Peugeot)

Časopis Automakers letos vyhlásil, ve spolupráci s novinářskými kluby, anketu o nejlepší mediální servis v rámci SDA v roce 2018. Ředitel dopravní policie Tomáš Lerch předal 4. dubna květiny vítězce ročníku.

Motorističtí novináři měli možnost označit v anketě automobilové značky, s jejichž mediálním servisem byli či nebyli v minulém roce spokojeni. Hodnotila se dostupnost PR manažerů na telefonu a emailu, počet tiskových zpráv a konferencí a také možnosti zápůjček automobilů k redakčním testům.

„Novináři z Klubu motoristických novinářů a Klubu motoristických publicistů mohli v průběhu února a března 2019 posílat hlasy PR manažerům, kteří poskytovali v průběhu minulého roku nejdostupnější informační servis pro jejich redakce,“ vysvětluje předseda KMN Michal Busta.

Do soutěže byl nominován každý manažer, který obdržel alespoň jeden novinářský hlas. “Dvaadvacet došlých lístků z dvaceti redakcí jsme srovnali na podlahu, po jejich ověření začalo jejich sčítání. Každý ze zúčastněných novinářů mohl udělit až tři hlasy, hrálo se tedy celkem o maximálně 66 soutěžních bodů. Ne všichni ale své právo maximálně využili. Někteří hlasovali jen pro jednoho nebo dva manažery, jeden porotce hlasoval jen ve vedlejší kategorii,” upřesňuje Handl průběh letošního sčítání a tím, že v osudí se nakonec sešlo celkem 58 hlasů. Počítaly se body nejen pro oblíbené PR manažery, ale i ty pro soutěž o hořkou malinu pro nejméně vstřícného mluvčího.

V kategorii nejlepšího mediálního servisu obdržela největší počet hlasů, stejně loni, manažerka značky Peugeot Radka Matthey. S celkovými jedenácti hlasy předstihla o dva hlasy Zdeňka Zikmunda ze Subaru a o čtyři hlasy bronzovou Kateřinu Vaňkovou Jouglíčkovou z Kia Motors Czech.

Na stupních vítězů tak stáli stejní favorité jako v roce 2017 (za práci v roce 2016), jen s tím rozdílem, že Kateřina si letos vyměnila pozici s Radkou. Ta tedy má z posledních třech ročníků ankety už jeden bronz a dvě zlaté medaile.


Proč je paní Radka Matthey tak oblíbená?
„Profesionální přístup, ochota dělat věci navíc, osobní setkání, rozumná a rychlá komunikace,“ napsal jeden z novinářů. Další zase kladně ohodnotil fakt, že mluvčí Peugeotu „velmi dbá na pověst značky a má skvělý přehled“.

Podle dalších je „rychlá a chová se profesionálně“. Vítězku také několik motožurnalistů ocenilo za to, že jim zvedá telefony. „Radka je za mě nejaktivnější PRkou s nejlepší komunikací. Zároveň má skvělé vystupování a je vstřícná,“ pochválil ji jeden z webových redaktorů.
Další ze specializovaných novinářů zase ocenil tiskové zprávy, pozvánky na akce a skutečnost, že testovací auta nejsou u Radky problém. „Funguje, jak má,“ shrnul výkony Matthey jeho kolega deníkář.

„Druhého vítězství v anketě si vážím ještě více než toho loňského, protože se zdá, že to už není náhoda,“ uvedla vítězná Radka na červeném koberci naší soutěže.



Automakers 5.4.2019

Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout


Adus s.r.o.

RSS feed
Mapa webu
Validátor
© 2024 Autokaleidoskop.cz Všechna práva vyhrazena.
Partneři: Auto ESA - váš spolehlivý autobazar