Autokaleidoskop

Denně aktualizovaný magazín ze světa automobilů, veteránů, automobilového sportu a cestování

Otevírá se fotbalový Hyundai Czech Fan Park

Ve stejný den, kdy z nošovické továrny vyjel dvoumiliontý vůz značky Hyundai, otevírá tuzemské zastoupení automobilky speciální Fan Park pro všechny fotbalové fanoušky. Ve spolupráci s Fotbalovou asociací ČR (FAČR) vyrostl v pražských Žlutých lázních prostor s možností sledování velké většiny utkání EURO 2016.

Fan Park v následujícím měsíci nabídne také koncerty, gastronomické přehlídky v rámci tematických dnů a mnoho dalších atrakcí. Vstup je zdarma.

„Hyundai je již řadu let hrdým partnerem české fotbalové reprezentace a také partnerem fotbalového mistrovství Evropy EURO 2016. Jsem proto velmi rád, že můžeme být i partnerem projektu Hyundai Czech Fan Park a umožnit fotbalovým fanouškům, kteří se nevydají do Francie, užít si společně krásu fotbalu,“ říká Vladimír Vošický, generální ředitel Hyundai Motor Czech.

Poprvé v historii se tvoří oficiální fotbalová fanzóna s aktivní účastí Fotbalové asociace České republiky. „Chtěli jsme fanouškům fotbalové reprezentace poděkovat za podporu v rámci celého kvalifikačního cyklu. Právě díky nim a také národnímu týmu máme jedinečnou šanci se francouzského šampionátu zúčastnit. Věřím, že návštěvníci promění Hyundai Czech Fan Park během mistrovství ve svůj český domov a užijí si to ve Žlutých lázních naplno,“ doplnil Miroslav Pelta, předseda Fotbalové asociace České republiky.

Na své si přijdou i fanoušci hudby a jiných sportů

Pokud Vás nezláká fotbal, hudební interpreti rozhodně. Iva Frühlingová, Žlutý pes, Xindl X, Michal Hrůza, Dara Rolins, Slza, Wohnout, Jelen či Yoyo Band. Duely české fotbalové reprezentace proti Chorvatsku a Turecku si „odkoučuje“ Leoš Mareš. Do role glosátora se promění i bývalý fotbalista Petr Švancara. Součástí programu bude mimo jiné i možnost navštívit Hyundai Autosalón, kde budou vystaveny auta české produkce, modely ix20, i30 a Tucson. Fanoušci budou moci napsat své vzkazy a přání reprezentantům na Hyundai fotbalovou zeď přání. Představí se i oficiální maskot EURA 2016, se kterým bude možné pořídit fotografie. Atmosféru pozvednou Hyundai Cheerleaders a 17. června se chystá charitativní projekt, v jehož rámci budou dražena umělecká díla za účelem podpory SOS Dětských vesniček.

Jednotlivé dny budou tematicky orientovány s ohledem na hraná utkání, a tak se návštěvníci mohou těšit hned 10. června na francouzský večer, den poté na anglický a například 20. června na slovenský večer. 17. červen bude zaměřený na korejskou kulturu a gastronomii.

Více informací je k dispozici na http://www.hyundaifanpark.cz/
Doprovodný program bude začínat vždy tři hodiny před oficiálním zahájením utkání.


Hyundai 10.6.2016









Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout


Adus s.r.o.

RSS feed
Mapa webu
Validátor
© 2024 Autokaleidoskop.cz Všechna práva vyhrazena.
Partneři: Auto ESA - váš spolehlivý autobazar