Opel Frontera překvapuje atraktivní cenou
V říjnu loňského roku se otevřely objednávky na Opel Frontera a soudě podle počtu již došlých objednávek je trefou do černého. A dnes Opel přihodil další trumf, když zveřejnil tuzemskou cenu elektrické verze Frontera Electric, Dokazuje, že cenové navýšení elektromobilu proti spalovací verzi nemusí být likvidační!
Frontera Hybrid
V říjnu loňského roku začali dealeři značky Opel v ČR nabízet první Frontery Hybrid s hybridním pohonem se 48-voltovou technologií. Cena mimořádně praktické Frontery Hybrid 1.2 Turbo 74 kW/100 k s inovativní dvouspojkovou automatickou převodovkou eDCT6 začíná na 549 990 Kč, základní dlouhodobá akční cena výkonnější verze 1.2 Turbo 100 kW/136 k eDCT6 činí 589 990 Kč.
„Během pouhých třech měsíců už evidujeme více než čtyři stovky závazných objednávek – dlouhé roky nepamatuji tak raketový start nějakého našeho nového modelu,“ říká Jakub Kučmaš, odpovědný za prodeje vozů Opel v ČR. „Frontera míří na city i rozum: Svým designem se jasně odlišuje od konkurentů a zároveň se profiluje jako vysoce praktický rodinný automobil, který za rozumnou cenu nabízí mimořádně hodnoty. Nejsilnějšími stránkami Frontery jsou flexibilita, prostornost a perfektně poskládaná výbava. Velkou výhodou proti konkurenci je, že máme v nabídce nejenom pětimístné, ale i sedmimístné verze – to z Frontery dělá ideální vůz pro početnější rodiny, skupiny přátel a obecně aktivní osobnosti.“
Frontera vyniká také vysokým statickým zatížením střechy (240 kg), což např. umožní bezpečné užívání stále populárnějších střešních stanů. O zavazadla se postará prostorný zavazadelník základního objemu 460 l, který se sklopením zadních sedadel zvětší až na 1600 litrů.
Dvakrát hybridní benzín…
Frontera vyjela nejprve jako hybrid s přeplňovaným zážehovým tříválcem 1.2 Turbo v kombinaci se 48-voltovou technologií. Tříválec 1.2 Turbo, který se nabízí ve výkonových verzích 74 kW/100 k a 100 kW/136 k, byl vyvinut speciálně pro hybridní pohon. Zážehový motor funguje v kombinaci s elektromotorem o výkonu 21 kW/28 k, výraznou novinkou je elektrifikovaná šestistupňová dvouspojková převodovka eDCT6, která je standardem pro všechny verze. Spotřeba paliva a emise CO2 hybridních verzí jsou výrazně nižší než u vozů s konvenčním pohonem - podle metodiky WLTP si hybridní Frontera řekne jen o 5,5 l benzinu na 100 km jízdy. Maximální rychlost Frontery 1.2 Turbo 100 k činí 180 km/h, silnější verze 136 k se rozjede až na 190 km/h.
…elektrická verze nemůže chybět!
Opel začíná nabízet i čistě elektrickou Fronteru Electric, která dokládá, že cenový „odskok“ elektromobilů od spalovacích sourozenců nemusí být likvidační: Skvěle vybavená Frontera Electric poháněná elektromotorem 83 kW/113 k začíná na ceně 629 990 Kč (s DPH), což je jen o 80 tisíc korun více než činí cena hybridní Frontery Hybrid s motorem nižšího výkonu 74 kW/100 k. Přitom normovaný dojezd Frontery Electric cca 305 km postačí pro každodenní nasazení v běžném provozu. Časem by se v nabídce měly objevit elektrické verze s dojezdem až 400 km.
Dva stupně výbavy
Frontery jsou na českém trhu dostupné ve dvou výbavových stupních: „Edition“ a „GS“. Už základní verze Edition má mít velmi bohatou výbavu (mj. Intelli-LED světlomety manuální klimatizace, kompletní elektrické ovládání oken a zrcátek, 10“ digitální přístrojový panel, inteligentní tempomat nebo systém rozpoznávání dopravních značek…), vyšší verze GS potom dostala např. multimediální infotainment s 10“ barevným dotykovým displejem a navigací, zadní kameru, bezdrátovou nabíječku telefonu, ergonomická sedadla Intelli-Seat, automatickou klimatizaci nebo 17“ litá kola…
Robustní styling, mnoho praktických vychytávek
Výrazné podběhy a prahy kol a originální C-sloupek karoserie podtrhují robustní charakter vozu. A moderní stylistické trendy převládají i v interiéru. Řidič a cestující se dívají na kokpit s nově navrženým volantem a 10“ displejem, Frontera nabízí i inovativní dokovací stanici pro mobilní telefony.
Pohodlí cestujících je pro novou Fronteru nejvyšší prioritou. Řidič a jeho spolujezdec vpředu mají (Edition za příplatek, GS standard) zcela nová patentovaná sedadla Intelli-Seat se speciálním čalouněním, které snižuje tlak na kostrč.
Opel 9.1.2025
V říjnu loňského roku začali dealeři značky Opel v ČR nabízet první Frontery Hybrid s hybridním pohonem se 48-voltovou technologií. Cena mimořádně praktické Frontery Hybrid 1.2 Turbo 74 kW/100 k s inovativní dvouspojkovou automatickou převodovkou eDCT6 začíná na 549 990 Kč, základní dlouhodobá akční cena výkonnější verze 1.2 Turbo 100 kW/136 k eDCT6 činí 589 990 Kč.
„Během pouhých třech měsíců už evidujeme více než čtyři stovky závazných objednávek – dlouhé roky nepamatuji tak raketový start nějakého našeho nového modelu,“ říká Jakub Kučmaš, odpovědný za prodeje vozů Opel v ČR. „Frontera míří na city i rozum: Svým designem se jasně odlišuje od konkurentů a zároveň se profiluje jako vysoce praktický rodinný automobil, který za rozumnou cenu nabízí mimořádně hodnoty. Nejsilnějšími stránkami Frontery jsou flexibilita, prostornost a perfektně poskládaná výbava. Velkou výhodou proti konkurenci je, že máme v nabídce nejenom pětimístné, ale i sedmimístné verze – to z Frontery dělá ideální vůz pro početnější rodiny, skupiny přátel a obecně aktivní osobnosti.“
Frontera vyniká také vysokým statickým zatížením střechy (240 kg), což např. umožní bezpečné užívání stále populárnějších střešních stanů. O zavazadla se postará prostorný zavazadelník základního objemu 460 l, který se sklopením zadních sedadel zvětší až na 1600 litrů.
Dvakrát hybridní benzín…
Frontera vyjela nejprve jako hybrid s přeplňovaným zážehovým tříválcem 1.2 Turbo v kombinaci se 48-voltovou technologií. Tříválec 1.2 Turbo, který se nabízí ve výkonových verzích 74 kW/100 k a 100 kW/136 k, byl vyvinut speciálně pro hybridní pohon. Zážehový motor funguje v kombinaci s elektromotorem o výkonu 21 kW/28 k, výraznou novinkou je elektrifikovaná šestistupňová dvouspojková převodovka eDCT6, která je standardem pro všechny verze. Spotřeba paliva a emise CO2 hybridních verzí jsou výrazně nižší než u vozů s konvenčním pohonem - podle metodiky WLTP si hybridní Frontera řekne jen o 5,5 l benzinu na 100 km jízdy. Maximální rychlost Frontery 1.2 Turbo 100 k činí 180 km/h, silnější verze 136 k se rozjede až na 190 km/h.
…elektrická verze nemůže chybět!
Opel začíná nabízet i čistě elektrickou Fronteru Electric, která dokládá, že cenový „odskok“ elektromobilů od spalovacích sourozenců nemusí být likvidační: Skvěle vybavená Frontera Electric poháněná elektromotorem 83 kW/113 k začíná na ceně 629 990 Kč (s DPH), což je jen o 80 tisíc korun více než činí cena hybridní Frontery Hybrid s motorem nižšího výkonu 74 kW/100 k. Přitom normovaný dojezd Frontery Electric cca 305 km postačí pro každodenní nasazení v běžném provozu. Časem by se v nabídce měly objevit elektrické verze s dojezdem až 400 km.
Dva stupně výbavy
Frontery jsou na českém trhu dostupné ve dvou výbavových stupních: „Edition“ a „GS“. Už základní verze Edition má mít velmi bohatou výbavu (mj. Intelli-LED světlomety manuální klimatizace, kompletní elektrické ovládání oken a zrcátek, 10“ digitální přístrojový panel, inteligentní tempomat nebo systém rozpoznávání dopravních značek…), vyšší verze GS potom dostala např. multimediální infotainment s 10“ barevným dotykovým displejem a navigací, zadní kameru, bezdrátovou nabíječku telefonu, ergonomická sedadla Intelli-Seat, automatickou klimatizaci nebo 17“ litá kola…
Robustní styling, mnoho praktických vychytávek
Výrazné podběhy a prahy kol a originální C-sloupek karoserie podtrhují robustní charakter vozu. A moderní stylistické trendy převládají i v interiéru. Řidič a cestující se dívají na kokpit s nově navrženým volantem a 10“ displejem, Frontera nabízí i inovativní dokovací stanici pro mobilní telefony.
Pohodlí cestujících je pro novou Fronteru nejvyšší prioritou. Řidič a jeho spolujezdec vpředu mají (Edition za příplatek, GS standard) zcela nová patentovaná sedadla Intelli-Seat se speciálním čalouněním, které snižuje tlak na kostrč.
Opel 9.1.2025
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout