Autokaleidoskop

Denně aktualizovaný magazín ze světa automobilů, veteránů, automobilového sportu a cestování

Ocenění Superbrands pro skupinu Auto Palace potřetí v řadě

Auto Palace Group získala potřetí za sebou významné ocenění za rozvoj značky Superbrands 2020 a stala se tak jejím jediným držitelem mezi dealerskými automobilovými skupinami v České republice.

Titul Superbrands, který je v České republice udělován po svém obnovení již osmým rokem, získávají značky, které projdou vícekolovým výběrovým řízením čítajícím mimo jiné také spotřebitelský průzkum agentury GfK. Následně má rozhodující slovo expertní komise Brand Council, kterou tvoří profesionálové z oblasti byznysu, komunikace, marketingu, médií a marketingového výzkumu. Rozhodujícími kritérii při posuzovaní subjektů jsou atributy, jakými jsou příkladně budování povědomí o značce, a s tím spojené její inovace či prestiž.

Dealerská skupina Auto Palace získala toto ocenění již v letech 2018 a 2019. Letos se tedy jedná o jeho třetí zisk v řadě. “Ve sportovním prostředí se tomuto úspěchu říká hattrick a my si ocenění v programu Czech Superbrands velmi vážíme. Je to výsledek naší dlouhodobé snahy uspět na vysoce konkurenčním domácím automobilovém trhu. Prostřednictvím Superbrands chceme ukázat zákazníkům a zaměstnancům Auto Palace, že se rozhodli pro silnou a důvěryhodnou značku,” vysvětil Stanislav Perkner, marketingový manažer Auto Palace pro ČR a Slovensko

Oceněné společnosti mohou pro dané období mimo jiné intenzivně využívat značku Superbrands ve své marketingové komunikaci směrem k laické i odborné veřejnosti. Proto také dealerská skupina Auto Palace pracuje s tímto oceněním ve svém komunikačním mixu.

„Vedle tradičního využití v Public Relations jsou například loga Superbrands součástí emailových podpisů všech našich 500 zaměstnanců v ČR, na všech pobočkách jsou vystaveny diplomy, plakáty a ročenky. Loga jsme začlenili do grafiky webových stránek a opatřili jimi také tištěné materiály pro klienty, příkladně letáky nebo prodejní desky. Pro branding menších předmětů, například dárků, máme vyrobené samolepky. Ocenění nám rovněž pomáhá při náboru nových zaměstnanců a během výběrových řízeních na flotilové obchody s korporátními klienty. V neposlední řadě budeme komunikovat ocenění i při letošním otevírání našeho nového showroomu Volvo v Praze – Vysočanech,“ doplnil marketingové aktivity Stanislav Perkner.



PR 20.4.2020

Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout


Adus s.r.o.

RSS feed
Mapa webu
Validátor
© 2024 Autokaleidoskop.cz Všechna práva vyhrazena.
Partneři: Auto ESA - váš spolehlivý autobazar