Nové logo Audi: výstavní premiéra na IAA
Návštěvníci autosalonu IAA se stanou svědky neobvyklé výstavní premiéry. Kromě mnoha technických inovací odhalí AUDI AG na svém stánku také další evoluci čtyř kruhů. Nové logo je v porovnání s dosavadním progresivnější a modernější a povznáší podstatu značky k jejímu klíčovému poselství: Náskok díky technice.
Zákazníci Audi mohli získat přímou zkušenost s „Náskokem díky technice“ díky takovým technickým inovacím, jako je pohon všech kol quattro, inteligentní lehká konstrukce karoserií z hliníku a účinná technika vznětových motorů. Poprvé nyní dochází v různých verzích nového loga ke kombinaci reklamního sloganu značky s firemním logem tvořeným čtyřmi kruhy. Kruhy jsou i nadále optickým středem nového loga, ale jejich upravený povrch a nový profil vytváří ještě modernější vzhled.
Součástí inovovaného korporátního designu Audi je také nový druh písma „Audi Type“, který vzešel z mezinárodní typografické soutěže. Cílem změny bylo zdůraznit nezávislý charakter čistého, minimalistického a technického písma Audi.
Dalším vývojem prošla rovněž směrnice Audi o používání barev ve veškeré komunikaci. Tato pravidla se budou ještě přísněji aplikovat právě v souvislosti s novým designem. Hliníkový odstín stříbrné symbolizuje jako hlavní barva technickou inovační sílu a lehkou konstrukci, což je stěžejní kompetence značky Audi a jedna z nejdůležitějších technologií budoucnosti, jimiž se Audi odlišuje od konkurence.
Nové logo se bude od září používat ve veškerých druzích komunikace od klasické reklamy, přes publikace a press kity Audi až po sponzorství a webové stránky Audi. Přepracované logo se již objevilo na oslavách stoletého výročí značky Audi.
V souvislosti s novým grafickým stylem Audi byly spuštěny také nové webové stránky www.audi.cz
Jl, 15.9.2009
Součástí inovovaného korporátního designu Audi je také nový druh písma „Audi Type“, který vzešel z mezinárodní typografické soutěže. Cílem změny bylo zdůraznit nezávislý charakter čistého, minimalistického a technického písma Audi.
Dalším vývojem prošla rovněž směrnice Audi o používání barev ve veškeré komunikaci. Tato pravidla se budou ještě přísněji aplikovat právě v souvislosti s novým designem. Hliníkový odstín stříbrné symbolizuje jako hlavní barva technickou inovační sílu a lehkou konstrukci, což je stěžejní kompetence značky Audi a jedna z nejdůležitějších technologií budoucnosti, jimiž se Audi odlišuje od konkurence.
Nové logo se bude od září používat ve veškerých druzích komunikace od klasické reklamy, přes publikace a press kity Audi až po sponzorství a webové stránky Audi. Přepracované logo se již objevilo na oslavách stoletého výročí značky Audi.
V souvislosti s novým grafickým stylem Audi byly spuštěny také nové webové stránky www.audi.cz
Jl, 15.9.2009
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout