Autokaleidoskop

Denně aktualizovaný magazín ze světa automobilů, veteránů, automobilového sportu a cestování

Mitsubishi spouští podzimní kampaň

Značka Mitsubishi v ČR spouští od konce srpna podzimní taktickou kampaň, která se skládá z několika částí a je zaměřena na hlavní modely ASX a Outlander. Cílem komunikace je bezprostřední podpora prodeje, ale také podpora image obou modelů.

Proto byl zvolen velmi taktický přístup s novými TV a rádiovými spoty a nová je také grafická podoba tisku. Prioritou je přitáhnout maximální počet zákazníků na prodejny. Kampaň bude od srpna do října nasazena v TV, v tisku, na internetu a v rádiu.

„Oproti předchozím kampaním chceme hlavně v televizních spotech ukázat ASX i Outlander v plné kráse v prostředí, které je jim vlastní. Divákům, a tedy potenciálním zákazníkům se musí oba vozy prostě líbit“, říká Martin Saitz, generální ředitel M Motors CZ.

„Současně navazujeme na předchozí kampaň a nabízíme výhodnou LIMITOVANOU EDICI 100 LET, její hlavní benefity v podobě NAVIGACE a PARKOVACÍ KAMERY, a také celkovou SLEVU v maximální výši 131 000 Kč na ASX, 101 000 Kč na OUTLANDER“, doplňuje Martin Saitz.

Kampaň bude od začátku podpořena také na nových webových stránkách, které Mitsubishi právě odstartovalo na národní i dealerské úrovni.

Pro kvalitní fungování celé komunikace je pochopitelně nutné zapojení také jednotlivých prodejců v rámci dealerské sítě Mitsubishi v ČR.



Mitsubishi 22.8.2017

Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout


Adus s.r.o.

RSS feed
Mapa webu
Validátor
© 2024 Autokaleidoskop.cz Všechna práva vyhrazena.
Partneři: Auto ESA - váš spolehlivý autobazar