Martin Dejdar testuje Passat TSI EcoFuel
Populární herec a moderátor Martin Dejdar, známý propagátor automobilů na stlačený zemní plyn (CNG), se rozhodl s novým modelem Passat TSI EcoFuel během léta otestovat všech dvacet českých plnicích stanic na stlačený zemní plyn.
Martin Dejdar není za volantem vozu na CNG žádným nováčkem. S kolegou Pavlem Novým mají najeto hodně kilometrů a netají se svojí spokojeností s tímto ekologickým druhem pohonu. Volkswagen nyní Martinu Dejdarovi poskytl nový model – Passat TSI Ecofuel, který jako první na světě kombinuje u motoru na zemní plyn přímé vstřikování s přeplňováním, aby s ním otestoval kvalitu českých plniček CNG.
Passat TSI EcoFuel Martinovi poslouží i při jeho herecké profesi. „Právě natáčím pro Českou televizi dokumentární seriál o českých farmách, které jsou z devadesáti procent ekologické. Je proto symbolické, že je můžu navštěvovat vozem na stlačený zemní plyn,“ říká Martin Dejdar.
„Jsme přesvědčeni, že zemní plyn má budoucnost. Nový Volkswagen Passat TSI EcoFuel, který se začíná prodávat na českém trhu, dokazuje, že ekologický automobil může být ekonomicky výhodný, praktický a v neposlední řadě i dynamický,“ doplňuje Vratislav Strašil, vedoucí divize Volkswagen osobní vozy. „Velkou výhodou modelu Passat TSI EcoFuel je také dlouhý dojezd až 940 km. Věříme proto, že tato novinka osloví nejen plynárenské podniky, ale i mnoho nových zákazníků, například provozovatele taxislužby.“
Volkswagen Passat TSI EcoFuel poskytuje výkon 110 kW (150 k) při 5500/min, přičemž točivý moment 220 N.m má řidič k dispozici od 1500 do 4500/min. Tato působivá výkonová charakteristika je jasnou odpovědí na dosavadní výtky ohledně relativně malého výkonu vozidel na zemní plyn. Passat TSI EcoFuel se může pochlubit nejvyšší rychlostí přes 210 km/h a zrychlením z klidu na 100 km/h za 9,8 sekundy. Zákazníci ocení nejen temperament, ale také nízkou spotřebu. Verze s inovativní dvouspojkovou převodovkou DSG vystačí s pouhými 4,4 kg/ 100 km.
V ČR se vozy Passat TSI EcoFuel prodávají výhradně ve výbavě Business. Limuzína se šestistupňovou mechanickou převodovkou stojí 724 600 Kč, kombi Variant je za 764 100 Kč. K dispozici jsou i vozy se sedmistupňovou převodovkou DSG, jejichž základní cena byla stanovena na 773 900 Kč, resp. 813 300 Kč.
JL, 9.7.2009
Passat TSI EcoFuel Martinovi poslouží i při jeho herecké profesi. „Právě natáčím pro Českou televizi dokumentární seriál o českých farmách, které jsou z devadesáti procent ekologické. Je proto symbolické, že je můžu navštěvovat vozem na stlačený zemní plyn,“ říká Martin Dejdar.
„Jsme přesvědčeni, že zemní plyn má budoucnost. Nový Volkswagen Passat TSI EcoFuel, který se začíná prodávat na českém trhu, dokazuje, že ekologický automobil může být ekonomicky výhodný, praktický a v neposlední řadě i dynamický,“ doplňuje Vratislav Strašil, vedoucí divize Volkswagen osobní vozy. „Velkou výhodou modelu Passat TSI EcoFuel je také dlouhý dojezd až 940 km. Věříme proto, že tato novinka osloví nejen plynárenské podniky, ale i mnoho nových zákazníků, například provozovatele taxislužby.“
Volkswagen Passat TSI EcoFuel poskytuje výkon 110 kW (150 k) při 5500/min, přičemž točivý moment 220 N.m má řidič k dispozici od 1500 do 4500/min. Tato působivá výkonová charakteristika je jasnou odpovědí na dosavadní výtky ohledně relativně malého výkonu vozidel na zemní plyn. Passat TSI EcoFuel se může pochlubit nejvyšší rychlostí přes 210 km/h a zrychlením z klidu na 100 km/h za 9,8 sekundy. Zákazníci ocení nejen temperament, ale také nízkou spotřebu. Verze s inovativní dvouspojkovou převodovkou DSG vystačí s pouhými 4,4 kg/ 100 km.
V ČR se vozy Passat TSI EcoFuel prodávají výhradně ve výbavě Business. Limuzína se šestistupňovou mechanickou převodovkou stojí 724 600 Kč, kombi Variant je za 764 100 Kč. K dispozici jsou i vozy se sedmistupňovou převodovkou DSG, jejichž základní cena byla stanovena na 773 900 Kč, resp. 813 300 Kč.
JL, 9.7.2009
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout










