Lexus Lounge se přestěhoval na Prahu 13
Divize prémiové značky Lexus společnosti Toyota Motor Czech spol. s r.o. přesouvá lifestylový projekt Lexus Lounge by L´Angolo. Důvodem změny je otevření nové budovy Toyoty Motor Czech spol. s r.o. na Praze 13 a také plánované otevření autorizovaného prodejce vozů Lexus v Praze.
Zde byly nově vytvořeny reprezentativní prostory v aktuálním designu značky Lexus – Lexus Lounge, jejichž využití bude zaměřeno zejména na setkání se zástupci odborných či lifestylových médií, ale budou plnit i funkci testovacího centra značky Lexus.
„Projekt byl pro značku stěžejní v době absence autorizovaného prodejce v Praze a zejména svým lifestylovým zaměřením na společenské akce přispěl ke zvýšení povědomí o značce Lexus. Věřím, že díky nové úpravě projektu a plánovanému otevření nového Lexus centra v Praze se nám i nadále bude dařit šířit znalost značky Lexus v ČR i dále zvyšovat prodeje“, řekl Tomáš Velek, Senior Manager, Head of Lexus Czech & Slovak Republic.
Provoz Lexus Lounge byl zahájen 20. března 2007 jako partnerský projekt s prémiovým restaurantem L´Angolo by Kogo nedaleko Staroměstského náměstí v Praze. Zde vzniklo lifestylové komunikační centrum s cílem poskytnout unikátní úroveň péče současným i budoucím zákazníkům a také odborným médiím. Díky tomu přišlo za více než dva roky do přímého kontaktu se značkou Lexus přes 32 000 lidí a více než 3500 potenciálních zákazníků absolvovalo testovací jízdu s některým z modelů Lexus.
JL,22.4.2009
„Projekt byl pro značku stěžejní v době absence autorizovaného prodejce v Praze a zejména svým lifestylovým zaměřením na společenské akce přispěl ke zvýšení povědomí o značce Lexus. Věřím, že díky nové úpravě projektu a plánovanému otevření nového Lexus centra v Praze se nám i nadále bude dařit šířit znalost značky Lexus v ČR i dále zvyšovat prodeje“, řekl Tomáš Velek, Senior Manager, Head of Lexus Czech & Slovak Republic.
Provoz Lexus Lounge byl zahájen 20. března 2007 jako partnerský projekt s prémiovým restaurantem L´Angolo by Kogo nedaleko Staroměstského náměstí v Praze. Zde vzniklo lifestylové komunikační centrum s cílem poskytnout unikátní úroveň péče současným i budoucím zákazníkům a také odborným médiím. Díky tomu přišlo za více než dva roky do přímého kontaktu se značkou Lexus přes 32 000 lidí a více než 3500 potenciálních zákazníků absolvovalo testovací jízdu s některým z modelů Lexus.
JL,22.4.2009
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout







