Lancia má svoji tvář na Facebooku
Lancia udělala další vstřícný krok vůči svým fanouškům a vytvořila příjemné a informativní stránky na největší sociální internetové síti Facebook. Značka tak dala najevo, že si uvědomuje význam virtuálního prostředí a potvrdila, že dokáže trendy nejen sledovat, ale na i na ně odpovídat.
Oficiální název stránek „Lancia Experience” odráží záměr vytvořit platformu pro fanoušky Lancie, kteří chtějí s podobně naladěnými lidmi sdílet své názory, zkušenosti, komentáře, videa a fotografie týkající se jejich oblíbené značky. Skutečně necenzurované prostředí internetu umožňuje sdílet zkušenosti lidem z celého světa.
A proč právě Facebook? Protože je to ideální „střecha” pro různé mikrokomunity a zastřešuje lidi s různými zájmy na jednom místě. Jeho základní rozhraní je mimořádně jednoduché a nerušivé a pomocí aplikací si může jakákoliv mikrokomunita vytvořit přesně ty nástroje, jaké potřebuje. Co se návštěvnosti týče, Facebook roste a roste silným tempem. V současné době má přibližně 20 miliónů aktivních uživatelů. www.facebook.com
A proč právě Facebook? Protože je to ideální „střecha” pro různé mikrokomunity a zastřešuje lidi s různými zájmy na jednom místě. Jeho základní rozhraní je mimořádně jednoduché a nerušivé a pomocí aplikací si může jakákoliv mikrokomunita vytvořit přesně ty nástroje, jaké potřebuje. Co se návštěvnosti týče, Facebook roste a roste silným tempem. V současné době má přibližně 20 miliónů aktivních uživatelů. www.facebook.com
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout







