Hyundai vystupuje ze Svazu dovozců automobilů
Společnost Hyundai výrazně upevnila svou pozici silného domácího výrobce na českém trhu. Firemní filozofie je kromě nabízení kvalitních produktů a služeb orientována také na transparentní a vstřícnou komunikaci se zákazníky, i proto se rozhodla k 1. červenci ukončit členství ve Svazu dovozců automobilů (SDA).
Jedním z hlavních důvodů je pasivita SDA ve vztahu k neakceptovatelnému dlouhodobému zkreslování prodejních statistik registrací nových vozů na českém trhu. Skutečnými prodejními výsledky Hyundai již dávno překonal dva bývalé hlavní konkurenty mezi dovozci – Ford a Volkswagen, kteří se na rozdíl od Hyundai věnují reexportům. Prodeje vozů značky Hyundai v České republice byly rekordní nejen za rok 2010, ale také za první čtyři měsíce roku 2011, což potvrzuje pozici Hyundai jako silného domácího výrobce.
Vzhledem k této skutečnosti se společnost Hyundai Motor Czech rozhodla, že další členství ve Svazu Dovozců Automobilů by bylo v rozporu s dlouhodobou strategií Hyundai a s firemní filozofií transparentní komunikace.
JL, 4.5.2011
Vzhledem k této skutečnosti se společnost Hyundai Motor Czech rozhodla, že další členství ve Svazu Dovozců Automobilů by bylo v rozporu s dlouhodobou strategií Hyundai a s firemní filozofií transparentní komunikace.
JL, 4.5.2011
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout








