Hyundai vyrobil 100 mil automobilů
Hyundai Motor oslavil významný milník – na celém světě vyrobila celkem 100 milionů automobilů. Tohoto úspěchu přitom dosáhla za pouhých 57 let od svého založení, a v globálním automobilovém průmyslu se tak zařadila mezi výrobce, kteří tuto hranici překonali za mimořádně krátkou dobu.
Slavnostní předání bylo symbolickým projevem vděčnosti za neochvějnou podporu a důvěru klientů. Jubilejním vozem stal IONIQ 5, který sjel z přepravního pásu stanice finální kontroly v expedičním centru výrobního závodu Ulsan. Součástí akce byla také expozice „100 milionů a 1 další krok“ symbolizující úsilí značky Hyundai posouvat se s každým úspěchem o krok dál, jež tvoří základ jejího podnikání.
Výrobní závod Ulsan, který zahájil provoz v roce 1968, se významně zapsal do historie jako rodiště korejského automobilového průmyslu a základ jeho úspěšného vývoje. V roce 1975 v něm začala produkce prvního nezávisle zkonstruovaného velkosériového vozu z Koreje, modelu Hyundai Pony. V současnosti je závod Ulsan hlavním centrem elektrifikace a Hyundai v jeho areálu buduje speciální závod na výrobu elektromobilů.
Historický úspěch je výsledkem nepřetržitého růstu automobilky Hyundai, který byl urychlen představením prémiové značky Genesis, výkonných vozů N a elektromobilů na modulární platformě E-GMP, jakým je i stomiliontý IONIQ 5. Společnost rozšířila svou globální přítomnost výrobními závody v Turecku, Indii, USA a České republice, které přispívají k systematickému zvyšování produkce a rostoucím obchodním úspěchům.
Nevšední dynamiku vývoje společnosti Hyundai Motor dokládá také překonání hranice 50 milionů vyrobených vozidel v roce 2013. Zatímco výroba prvních 50 milionů aut trvala 46 let, pro dalších 50 milionů bylo zapotřebí už jen 11 let.
Značka Hyundai hodlá ve svém dynamickém vývoji pokračovat. Loni vybudovala v Singapuru globální inovační centrum HMGICS (Hyundai Motor Group Global Innovation Center Singapore), jímž pokládá základy k rozvoji nového konceptu chytré městské mobility. S cílem maximalizovat efektivitu výroby jsou v tomto centru vyvíjeny mimo jiné inovativní výrobní platformy a vyspělé technologie včetně umělé inteligence, robotů a chytrých továren, které budou postupně zaváděny do budoucích výrobních závodů, jakým je například Hyundai Motor Group Metaplant America (HMGMA).
Hyundai 30.9.2024
Výrobní závod Ulsan, který zahájil provoz v roce 1968, se významně zapsal do historie jako rodiště korejského automobilového průmyslu a základ jeho úspěšného vývoje. V roce 1975 v něm začala produkce prvního nezávisle zkonstruovaného velkosériového vozu z Koreje, modelu Hyundai Pony. V současnosti je závod Ulsan hlavním centrem elektrifikace a Hyundai v jeho areálu buduje speciální závod na výrobu elektromobilů.
Historický úspěch je výsledkem nepřetržitého růstu automobilky Hyundai, který byl urychlen představením prémiové značky Genesis, výkonných vozů N a elektromobilů na modulární platformě E-GMP, jakým je i stomiliontý IONIQ 5. Společnost rozšířila svou globální přítomnost výrobními závody v Turecku, Indii, USA a České republice, které přispívají k systematickému zvyšování produkce a rostoucím obchodním úspěchům.
Nevšední dynamiku vývoje společnosti Hyundai Motor dokládá také překonání hranice 50 milionů vyrobených vozidel v roce 2013. Zatímco výroba prvních 50 milionů aut trvala 46 let, pro dalších 50 milionů bylo zapotřebí už jen 11 let.
Značka Hyundai hodlá ve svém dynamickém vývoji pokračovat. Loni vybudovala v Singapuru globální inovační centrum HMGICS (Hyundai Motor Group Global Innovation Center Singapore), jímž pokládá základy k rozvoji nového konceptu chytré městské mobility. S cílem maximalizovat efektivitu výroby jsou v tomto centru vyvíjeny mimo jiné inovativní výrobní platformy a vyspělé technologie včetně umělé inteligence, robotů a chytrých továren, které budou postupně zaváděny do budoucích výrobních závodů, jakým je například Hyundai Motor Group Metaplant America (HMGMA).
Hyundai 30.9.2024
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout