Autokaleidoskop

Denně aktualizovaný magazín ze světa automobilů, veteránů, automobilového sportu a cestování

Hyundai v ČR - 13 procent trhu a prodeje rostou

Hyundai potvrdil zářijovými prodeji pozici silné dvojky českého trhu, když s 1815 prodanými osobními vozy meziročně vzrostl o 41 %. Hyundai kraloval ve třídě SUV-C a mezi rodinnými vozy díky modelům ix35 a ix20. Tradičně výborně si vedl i30 v kategorii C. Oblibě se těší také i40 ve třídě manažerských vozů.

V září patřilo automobilce Hyundai 13,1 % tuzemského trhu. Od začátku roku prodal výrobce 13 696 osobních vozů, což znamená nárůst o 17 % za stejné období loňského roku a tržní podíl 11,1 %.

Největšího podílu na trhu dosahuje Hyundai ve třídě MPV-B, v níž je model ix20 dlouhodobě nejprodávanějším vozem s tržním podílem 43 % a 433 prodanými vozy v září, resp. 40% podílem a 3194 prodanými vozy za období leden – září 2014.

Další první místo patří automobice Hyundai ve třídě SUV-C, kde se v září 2014 prodalo 154 vozů modelu ix35, od začátku roku pak 1471 těchto vozů.

Tradičně se daří modelu Hyundai i30 ve třídě C, kde se prodalo v září 490 vozů a od ledna do září 4558 vozů. Meziroční nárůst v prodejích tohoto modelu od začátku roku 2014 činí 35,7 %.

Hyundai se velmi dobře prodává také ve třídě D, tedy v kategorii manažerských vozů, kde si zákazníci v září koupili 111 aut tohoto modelu, od začátku roku pak 778 vozů tohoto modelu.



Hyundai 13.10.2014









Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout


Prague Car Festival
Adus s.r.o.

RSS feed
Mapa webu
Validátor
© 2025 Autokaleidoskop.cz Všechna práva vyhrazena.
Partneři: Auto ESA - váš spolehlivý autobazar