Hyundai prodal přes 10 000 vozů
Oficiální údaje o registracích automobilů v České republice za rok 2010 potvrdily, že obliba automobilů Hyundai mezi českými zákazníky významně vzrostla. Automobily Hyundai si tak krok za krokem systematicky vylepšují svůj podíl na českém trhu.
O nedávném razantním nárůstu prodejů svědčí i to, že zatímco za rok 2009 bylo u nás registrováno 8 682 automobilů Hyundai, vloni přesáhl prodej poprvé hranici deseti tisíc kusů, přesněji 10 191 kusů, z čehož bylo 10 088 automobilů osobních a 103 lehkých užitkových.
Meziroční nárůst představuje 1509 vozů, což je nejvíce ze všech importovaných značek. Prakticky po celou druhou polovinu loňského roku byla značka Hyundai rovnocenným konkurentem v nejsilnější čtyřce prodejně nejúspěšnějších importérů a např. v říjnu se propracovala na druhé místo za domácí Škodu a mezi importéry skončila poprvé v historii jako první.
Přitom v roce 1993 byla v ČR prodána necelá desetina současného množství – pouhých 951 vozidel a ještě v roce 2000 činil prodej automobilů Hyundai 1342 kusů, což stačilo jen na 17. příčku.
Za velký úspěch lze také považovat skutečnost, že se Hyundai i30 stal vloni poprvé nejprodávanějším ze všech modelů zahraničních značek. Prodalo se ho celkem 4 309 kusů. Také kompaktní SUV ix35 patří prodejem 1197 vozů mezi trojici nejúspěšnějších ve své kategorii.
„Z obchodních výsledků za rok 2010 mám radost a věřím, že jsme ještě zdaleka neřekli poslední slovo. Potvrzují správnost cesty, kterou Hyundai před časem nastoupil a je vidět, že čeští zákazníci dokáží ocenit nejen kvalitu a užitnou hodnotu našich produktů, ale také naše poprodejní benefity. Z nich chci vyzvednout pětiletý Program komplexní péče, který zahrnuje pětiletou záruku na vozidlo, pět let asistenční služby a pět let bezplatných kondičních prohlídek“, uvedl ředitel pro obchod a servisní služby společnosti Hyundai Motor Czech, Vladimír Vošický.
Historicky bylo v ČR prodáno 85 000 automobilů značky Hyundai a celkový počet všech registrovaných automobilů Hyundai u nás se už přiblížil hranici jednoho sta tisíc vozů.
JL, 12.1.2010
Meziroční nárůst představuje 1509 vozů, což je nejvíce ze všech importovaných značek. Prakticky po celou druhou polovinu loňského roku byla značka Hyundai rovnocenným konkurentem v nejsilnější čtyřce prodejně nejúspěšnějších importérů a např. v říjnu se propracovala na druhé místo za domácí Škodu a mezi importéry skončila poprvé v historii jako první.
Přitom v roce 1993 byla v ČR prodána necelá desetina současného množství – pouhých 951 vozidel a ještě v roce 2000 činil prodej automobilů Hyundai 1342 kusů, což stačilo jen na 17. příčku.
Za velký úspěch lze také považovat skutečnost, že se Hyundai i30 stal vloni poprvé nejprodávanějším ze všech modelů zahraničních značek. Prodalo se ho celkem 4 309 kusů. Také kompaktní SUV ix35 patří prodejem 1197 vozů mezi trojici nejúspěšnějších ve své kategorii.
„Z obchodních výsledků za rok 2010 mám radost a věřím, že jsme ještě zdaleka neřekli poslední slovo. Potvrzují správnost cesty, kterou Hyundai před časem nastoupil a je vidět, že čeští zákazníci dokáží ocenit nejen kvalitu a užitnou hodnotu našich produktů, ale také naše poprodejní benefity. Z nich chci vyzvednout pětiletý Program komplexní péče, který zahrnuje pětiletou záruku na vozidlo, pět let asistenční služby a pět let bezplatných kondičních prohlídek“, uvedl ředitel pro obchod a servisní služby společnosti Hyundai Motor Czech, Vladimír Vošický.
Historicky bylo v ČR prodáno 85 000 automobilů značky Hyundai a celkový počet všech registrovaných automobilů Hyundai u nás se už přiblížil hranici jednoho sta tisíc vozů.
JL, 12.1.2010
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout








