Hyundai otevřel v Praze ukázkový showroom
Hyundai Motor Czech otevřel v Praze Stodůlkách nový ukázkový showroom. Brand Experience Center, jehož design odpovídá novému celosvětovému korporátnímu konceptu Hyundai. Zájemci zde mají možnost, prohlédnout si nejnovější modely Hyundai prodávané v České republice.
Brand Experience Center nabízí také prostor pro pořádání konferencí, společenských setkání a školení prodejců a techniků Hyundai.
Nový korporátní koncept Hyundai Global Dealership Space Identity (GDSI) přináší dealerské síti novou estetickou filozofii a přispívá k pozitivnímu vnímání značky. Zákazníkovi, i díky novému konceptu tak Hyundai nabízí prvotřídní prodejní a poprodejní služby. „Do konce roku 2015 bude takto realizováno devatenáct prodejních míst v České republice,“ doplnil Miloš Adámek, PR manažer a mluvčí společnosti Hyundai Motor Czech s tím, že celá prodejní síť Hyundai v ČR bude v novém korporátním designu do konce roku 2017.
Nový korporátní koncept Hyundai Global Dealership Space Identity (GDSI) přináší dealerské síti novou estetickou filozofii a přispívá k pozitivnímu vnímání značky. Zákazníkovi, i díky novému konceptu tak Hyundai nabízí prvotřídní prodejní a poprodejní služby. „Do konce roku 2015 bude takto realizováno devatenáct prodejních míst v České republice,“ doplnil Miloš Adámek, PR manažer a mluvčí společnosti Hyundai Motor Czech s tím, že celá prodejní síť Hyundai v ČR bude v novém korporátním designu do konce roku 2017.
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout