Autokaleidoskop

Denně aktualizovaný magazín ze světa automobilů, veteránů, automobilového sportu a cestování

Hyundai chce zvýšit prodeje o 40 %

Vozy značky Hyundai mají evropští zákazníci stále více v oblibě a to nejen díky kvalitě a pokrokovému designu, ale i díky unikátnímu 5letému záručnímu programu. Není překvapením, že si Hyundai věří a do blízké budoucnosti má v Evropě ambiciózní plány.

Do roku 2013 chce docílit ročního prodeje 500 000 kusů vozů, což znamená navýšení o téměř 40 % oproti roku 2010, kdy celkové evropské prodeje činily 358.284 vozů. Největší roli ve splnění tohoto cíle bude hrát rozšíření produkce v nošovickém výrobním závodě Hyundai Motor Manufacturing Czech, který v současné době vyrábí ročně 200 000 automobilů. Do konce roku by se roční výroba měla zvýšit na 300 000. To znamená, že 60 % prodaných vozů značky Hyundai bude pocházet z České republiky. V Nošovicích se vyrábí velmi oblíbené modely i30, i30cw, ix20 a od 1.7.2011 i SUV ix35.
V Česku chce Hyundai udržet jedinečnou dynamiku růstu a plně využít potenciálu postavení silného domácího výrobce ke zdvojnásobení tržního podílu: „Podnikáme všechny příslušné kroky k podpoře a realizaci našeho záměru, do roku 2013 výrazně snížit odstup od vedoucí značky na trhu a poskytnout českým zákazníkům plnohodnotnou alternativu dodavatele řešení jejich budoucích automobilových přání i potřeb“, uvedl generální ředitel společnosti Hyundai Motor Czech s.r.o. Vladimír Vošický.


JL, 7.7.2011

Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout


Prague Car Festival
Automobilove klenoty
VW Festival
Adus s.r.o.

RSS feed
Mapa webu
Validátor
© 2025 Autokaleidoskop.cz Všechna práva vyhrazena.
Partneři: Auto ESA - váš spolehlivý autobazar