Hyundai chce zvýšit prodeje o 40 %
Vozy značky Hyundai mají evropští zákazníci stále více v oblibě a to nejen díky kvalitě a pokrokovému designu, ale i díky unikátnímu 5letému záručnímu programu. Není překvapením, že si Hyundai věří a do blízké budoucnosti má v Evropě ambiciózní plány.
Do roku 2013 chce docílit ročního prodeje 500 000 kusů vozů, což znamená navýšení o téměř 40 % oproti roku 2010, kdy celkové evropské prodeje činily 358.284 vozů. Největší roli ve splnění tohoto cíle bude hrát rozšíření produkce v nošovickém výrobním závodě Hyundai Motor Manufacturing Czech, který v současné době vyrábí ročně 200 000 automobilů. Do konce roku by se roční výroba měla zvýšit na 300 000. To znamená, že 60 % prodaných vozů značky Hyundai bude pocházet z České republiky. V Nošovicích se vyrábí velmi oblíbené modely i30, i30cw, ix20 a od 1.7.2011 i SUV ix35.
V Česku chce Hyundai udržet jedinečnou dynamiku růstu a plně využít potenciálu postavení silného domácího výrobce ke zdvojnásobení tržního podílu: „Podnikáme všechny příslušné kroky k podpoře a realizaci našeho záměru, do roku 2013 výrazně snížit odstup od vedoucí značky na trhu a poskytnout českým zákazníkům plnohodnotnou alternativu dodavatele řešení jejich budoucích automobilových přání i potřeb“, uvedl generální ředitel společnosti Hyundai Motor Czech s.r.o. Vladimír Vošický.
JL, 7.7.2011
V Česku chce Hyundai udržet jedinečnou dynamiku růstu a plně využít potenciálu postavení silného domácího výrobce ke zdvojnásobení tržního podílu: „Podnikáme všechny příslušné kroky k podpoře a realizaci našeho záměru, do roku 2013 výrazně snížit odstup od vedoucí značky na trhu a poskytnout českým zákazníkům plnohodnotnou alternativu dodavatele řešení jejich budoucích automobilových přání i potřeb“, uvedl generální ředitel společnosti Hyundai Motor Czech s.r.o. Vladimír Vošický.
JL, 7.7.2011
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout