Autokaleidoskop

Denně aktualizovaný magazín ze světa automobilů, veteránů, automobilového sportu a cestování

Hyundai byl nejpopulárnější u soukromých zákazníků

Značka Hyundai v listopadu obhájila své říjnové prvenství v žebříčku prodejů v soukromém sektoru a potvrdila pozici druhé nejprodávanější automobilové značky na českém trhu.

Že se listopad nesl v úspěšném duchu, dokládá fakt, že bylo během něj registrováno celkem 2095 nových vozů značky Hyundai, což znamená tržní podíl 12,95% a druhé místo v žebříčku prodejů. Druhým nejprodávanějším modelem na českém trhu se stala i30, sedmou příčku obsadil Tucson. Úspěchem je však také růst o 52 % v listopadovém meziročním srovnání.

I v celkové statistice dosavadního průběhu roku 2021 drží značka Hyundai celkovou druhou příčku s 18514 registrovanými novými vozy a tržním podílem 9,71 %, což znamená meziroční nárůst o 26,8 %. Druhé místo navíc jihokorejské automobilce patří i při započítání segmentu lehkých užitkových vozů (kategorie N1).

Jak vyplývá z dat zveřejněných SDA, značka Hyundai také v listopadu obhájila své říjnové prvenství v žebříčku prodejů soukromým zákazníkům, kde registrovala celkem 1167 nových vozů a dosáhla tržního podílu 26,3 %.

„I nadále těžíme z faktu, že jsme jako jedni z mála výrobců stále schopní vyrábět a zákazníkům nabízet nové vozy. To je důležité především u modelů pocházejících z našeho výrobního závodu v Nošovicích, o které je na českém trhu dlouhodobě největší zájem,“ dodává k listopadovým statistikám generální ředitel Hyundai Motor Czech Martin Saitz.


Hyundai 6.12.2021

Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout


Muzeum Lomnice nad Popelkou
Subaru Forester
Adus s.r.o.

RSS feed
Mapa webu
Validátor
© 2023 Autokaleidoskop.cz Všechna práva vyhrazena.
Partneři: Auto ESA - váš spolehlivý autobazar