Hyundai Elantra - Severoamerickým vozem roku 2012
Hyundai Elantra modelového roku 2012 zvítězil v nejprestižnější anketě v Severní Americe a byl vyhlášen Severoamerických vozem roku 2012. Porota 50 nezávislých severoamerických motoristických novinářů hodnotila všechny nové osobní vozy představené v uplynulém roce.
Pro Hyundai to znamená druhý triumf v historii této ankety. V roce 2009 se stal Severoamerickým vozem roku Hyundai Genesis. Porota hodnotila více než 50 nových automobilů, z nichž následně vybrala tři nejlepší klasické osobní vozy a tři nejlepší vozy kategorie „trucks“ (pikapy, SUV, terénní vozy, crossovery, MPV). Mezi dalšími finalisty v kategorii klasických osobních vozů byly modely Volkswagen Passat a Ford Focus.
Letos se konal již 19. ročník ankety inspirované prestižní evropskou anketou „Vůz roku“ (Car of the Year). Činnost poroty je řízena organizačním výborem a financována výhradně z příspěvků zaplacených porotci. Porotci hodnotí vozy na základě mnoha faktorů, mezi něž patří především inovace, dopad na automobilový průmysl, design, bezpečnost, jízdní vlastnosti, spokojenost řidiče a poměr cena/výkon. Design modelu Elantra navrhlo severoamerické designérské středisko Hyundai v kalifornském městě Irvine.
Elantra na základě svých vynikajících vlastností přitahuje k prodejcům značky Hyundai velké množství nových zákazníků. Hyundai dosáhl v roce 2011 rekordního prodeje 645 691 vozů v USA, právě s velkým přispěním Elantry, pro níž se rozhodl rekordní počet 186 361 zákazníků.
Hyundai Elantra se také stala, podle amerického magazínu Forbes, druhým nejprodávanějším osobním automobilem na světě za rok 2011. Prodalo se ho celosvětově 1 101 000 kusů (jen o 10 000 kusů méně než první Toyoty Corolla a např. o 362 000 kusů více než známého VW Golf).
JL, 16.1.2012
Letos se konal již 19. ročník ankety inspirované prestižní evropskou anketou „Vůz roku“ (Car of the Year). Činnost poroty je řízena organizačním výborem a financována výhradně z příspěvků zaplacených porotci. Porotci hodnotí vozy na základě mnoha faktorů, mezi něž patří především inovace, dopad na automobilový průmysl, design, bezpečnost, jízdní vlastnosti, spokojenost řidiče a poměr cena/výkon. Design modelu Elantra navrhlo severoamerické designérské středisko Hyundai v kalifornském městě Irvine.
Elantra na základě svých vynikajících vlastností přitahuje k prodejcům značky Hyundai velké množství nových zákazníků. Hyundai dosáhl v roce 2011 rekordního prodeje 645 691 vozů v USA, právě s velkým přispěním Elantry, pro níž se rozhodl rekordní počet 186 361 zákazníků.
Hyundai Elantra se také stala, podle amerického magazínu Forbes, druhým nejprodávanějším osobním automobilem na světě za rok 2011. Prodalo se ho celosvětově 1 101 000 kusů (jen o 10 000 kusů méně než první Toyoty Corolla a např. o 362 000 kusů více než známého VW Golf).
JL, 16.1.2012
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout








