Goodyear - nová zimní pneumatika
Jeden z největších světových výrobců pneumatik – firma Goodyear, uvádí na trh pneumatiku UltraGrip Performance 2. Nový přírůstek řady zimních pneumatik UltraGrip, které pravidelně vyhrávají testy zimních pneumatik, je speciálně vyvinut pro výkonné a luxusní automobily.
Nová pneumatika Goodyear UltraGrip Performance 2 s technologií Adaptive SipeGrip, záběrovými pilkovitými obvodovými drážkami a optimalizovaným složením polymerů ještě zvýrazňuje výhody svého předchůdce díky:
- vyššímu záběru na kluzkých površích, jako je sníh, led a mokro
- vyšší přilnavosti a kratší brzdné dráze na sněhu a ledu
- vyššímu výkonu při stoupání a akceleraci
- mimořádné stabilitě na ledu a sněhu
Pneumatika, která byla podrobena nezávislým testům německého zkušebního institutu TÜV SÜD Automotive, prokázala ve srovnání se svými konkurenty mimořádnou výkonnost za všech zimních podmínek a poskytuje:
o 8 % kratší brzdnou dráhu na sněhu
o 13 % kratší brzdnou dráhu na ledu
o 3 % vyšší kontrolu na mokrých vozovkách
„V Evropě představují zimní pneumatiky téměř třetinu trhu. Jedním z jejich segmentů jsou výkonné pneumatiky, u nichž se objem prodeje od roku 2000 téměř ztrojnásobil, což potvrzuje rostoucí poptávku po výkonných zimních pneumatikách, které se vyznačují sofistikovaným jízdním výkonem za každého zimního počasí,“ uvedl Hans Vrijsen, Goodyear Brand Director Europe, Middle East and Africa.
„Hlavními výzvami, kterým musí řidiči čelit na sněhu či náledí, jsou zatáčení, brzdění a jízda do kopce. Nová zimní pneumatika Goodyear Performance 2 byla vytvořena speciálně s ohledem na tyto specifické výzvy a díky inovativním konstrukčním prvkům umožňuje řidiči překonat všechny nástrahy zimního počasí,“ dodává Vrijsen.
Goodyear provedl rozsáhlé testy, aby prověřil výkonnost UltraGrip Performance 2 za mimořádně náročných zimních podmínek. Kritéria pro srovnání výkonnosti na sněhu ukazují, že UltraGrip Performance 2 nabízí oproti svým konkurentům exceluje zejména v oblasti brzdění a jízdy do kopce na zasněžených a zledovatělých vozovkách. Zatáčení, brzdění a jízda do kopce jsou hlavními výzvami, s nimiž si řidiči musí na sněhu poradit.
Goodyear UltraGrip Performance 2 je vybavena technologií Adaptive SipeGrip: dva různé typy lamel pro dva různé účely. Lamely jsou vždy orientovány ve směru stopy pneumatiky, čímž je dosaženo optimální interakce mezi lamelami a vozovkou, a mimořádného záběru v mokrých zimních podmínkách na vozovkách pokrytých vodou, sněhem či blátem. Klikaté lamely 2D ve středové oblasti běhounu poskytují zvýšenou záběrovou sílu pro jízdu v kluzkých podmínkách.
Patentovaná technologie 3D vaflových lamel v ramenní a střední přechodné oblasti běhounu zlepšuje vzájemné uzamykání bloků, maximalizuje hustotu lamel a zároveň zlepšuje řízení, ovladatelnost na mokrých i suchých zimních vozovkách a výrazně zkracuje brzdnou dráhu.
Je vybavena obvodovými drážkami, které vypadají jako zuby pily. Tyto záběrové obvodové drážky poskytují větší záběr pro mimořádnou stabilitu během stoupání a akcelerace na zledovatělých či zasněžených cestách. Páteřní středové žebro běhounu pneumatiky s mnoha hranami a hroty pracuje jako bagr, díky čemuž je zaručena trvalá přilnavost na zasněžených vozovkách.
Hydrodynamické drážky ve tvaru písmene V a středové obvodové drážky podporují rychlý odvod vody a mokrého sněhu bez turbulencí. Díky tomu je pneumatika odolnější vůči aquaplaningu. Také vylepšené složení polymerů a spojení se silikou zajišťuje lepší brzdění a ovladatelnost na ledu, a to díky udržení flexibility pneumatiky i při velmi nízkých teplotách.
Při testování jízdy na sněhu a ledu porazila UltraGrip Performance 2 své hlavní konkurenty ve všech testech. Kromě celkového vynikajícího výkonu na ledu ukázaly výsledky testů také mimořádné schopnosti pří brzdění a akceleraci.
Goodyear UltraGrip Performance 2 zajišťuje vysoký jízdní výkon i při nízkých teplotách na suchých vozovkách. Vzájemně uzamykatelné 3D vaflové lamely poskytují vynikající ovladatelnost na suchu a větší pevnost bloků pro vyšší stabilitu. Ovladatelnost a zatáčení na suchých vozovkách jsou vylepšeny díky páteřnímu žebru ve středové oblasti běhounu, které zaručuje stálý kontakt pneumatiky s vozovkou.
Inovativní provedení zaručuje splnění nových standardů emisí hluku. Čtyři různé rozměry bloků, a jejich uspořádání po obvodu běhounu pneumatiky, spolu se vzájemným posunutím tří různých oblastí běhounu přinášejí slyšitelné snížení nepříjemných frekvenčních špiček, díky čemuž je jízda příjemnější a pohodlnější.Běhounová směs přispívá k nižší spotřebě paliva. Rovněž nízký obsah polyaromátů (PCA) v běhounu z ní činí pneumatiku vstřícnou k životnímu prostředí.
Nová pneumatika Goodyear UltraGrip Performance 2 bude dostupná v různých rozměrech v řadě od 17“ až do 19“. Všechny rozměry jsou navrženy tak, aby vyhovovaly potřebám vysoce výkonných osobních a sportovních automobilů.
Goodyear proto velmi potěšilo, že nová zimní pneumatika Goodyear UltraGrip Performance 2 obstála v náročném testování kvality a výkonu zkušebního institutu TÜV SÜD. Testy byly prováděny ve Švédsku a ve Francii s automobilem Mercedes Benz 220 CDI s pneumatikami 225/45R17.
Široká škála povrchů vozovky společně s teplotou pod bodem mrazu, či dokonce s námrazou, představují pro řidiče skutečné nebezpečí. V testech TÜV SÜD na testovací dráze Goodyear nedaleko francouzského Montpellier při průměrné teplotě povrchu minimálně –3,3 °C prokázala pneumatika značné výhody oproti hlavním konkurentům na zledovatělém.
ML, 15.9.2008
- vyššímu záběru na kluzkých površích, jako je sníh, led a mokro
- vyšší přilnavosti a kratší brzdné dráze na sněhu a ledu
- vyššímu výkonu při stoupání a akceleraci
- mimořádné stabilitě na ledu a sněhu
Pneumatika, která byla podrobena nezávislým testům německého zkušebního institutu TÜV SÜD Automotive, prokázala ve srovnání se svými konkurenty mimořádnou výkonnost za všech zimních podmínek a poskytuje:
o 8 % kratší brzdnou dráhu na sněhu
o 13 % kratší brzdnou dráhu na ledu
o 3 % vyšší kontrolu na mokrých vozovkách
„V Evropě představují zimní pneumatiky téměř třetinu trhu. Jedním z jejich segmentů jsou výkonné pneumatiky, u nichž se objem prodeje od roku 2000 téměř ztrojnásobil, což potvrzuje rostoucí poptávku po výkonných zimních pneumatikách, které se vyznačují sofistikovaným jízdním výkonem za každého zimního počasí,“ uvedl Hans Vrijsen, Goodyear Brand Director Europe, Middle East and Africa.
„Hlavními výzvami, kterým musí řidiči čelit na sněhu či náledí, jsou zatáčení, brzdění a jízda do kopce. Nová zimní pneumatika Goodyear Performance 2 byla vytvořena speciálně s ohledem na tyto specifické výzvy a díky inovativním konstrukčním prvkům umožňuje řidiči překonat všechny nástrahy zimního počasí,“ dodává Vrijsen.
Goodyear provedl rozsáhlé testy, aby prověřil výkonnost UltraGrip Performance 2 za mimořádně náročných zimních podmínek. Kritéria pro srovnání výkonnosti na sněhu ukazují, že UltraGrip Performance 2 nabízí oproti svým konkurentům exceluje zejména v oblasti brzdění a jízdy do kopce na zasněžených a zledovatělých vozovkách. Zatáčení, brzdění a jízda do kopce jsou hlavními výzvami, s nimiž si řidiči musí na sněhu poradit.
Goodyear UltraGrip Performance 2 je vybavena technologií Adaptive SipeGrip: dva různé typy lamel pro dva různé účely. Lamely jsou vždy orientovány ve směru stopy pneumatiky, čímž je dosaženo optimální interakce mezi lamelami a vozovkou, a mimořádného záběru v mokrých zimních podmínkách na vozovkách pokrytých vodou, sněhem či blátem. Klikaté lamely 2D ve středové oblasti běhounu poskytují zvýšenou záběrovou sílu pro jízdu v kluzkých podmínkách.
Patentovaná technologie 3D vaflových lamel v ramenní a střední přechodné oblasti běhounu zlepšuje vzájemné uzamykání bloků, maximalizuje hustotu lamel a zároveň zlepšuje řízení, ovladatelnost na mokrých i suchých zimních vozovkách a výrazně zkracuje brzdnou dráhu.
Je vybavena obvodovými drážkami, které vypadají jako zuby pily. Tyto záběrové obvodové drážky poskytují větší záběr pro mimořádnou stabilitu během stoupání a akcelerace na zledovatělých či zasněžených cestách. Páteřní středové žebro běhounu pneumatiky s mnoha hranami a hroty pracuje jako bagr, díky čemuž je zaručena trvalá přilnavost na zasněžených vozovkách.
Hydrodynamické drážky ve tvaru písmene V a středové obvodové drážky podporují rychlý odvod vody a mokrého sněhu bez turbulencí. Díky tomu je pneumatika odolnější vůči aquaplaningu. Také vylepšené složení polymerů a spojení se silikou zajišťuje lepší brzdění a ovladatelnost na ledu, a to díky udržení flexibility pneumatiky i při velmi nízkých teplotách.
Při testování jízdy na sněhu a ledu porazila UltraGrip Performance 2 své hlavní konkurenty ve všech testech. Kromě celkového vynikajícího výkonu na ledu ukázaly výsledky testů také mimořádné schopnosti pří brzdění a akceleraci.
Goodyear UltraGrip Performance 2 zajišťuje vysoký jízdní výkon i při nízkých teplotách na suchých vozovkách. Vzájemně uzamykatelné 3D vaflové lamely poskytují vynikající ovladatelnost na suchu a větší pevnost bloků pro vyšší stabilitu. Ovladatelnost a zatáčení na suchých vozovkách jsou vylepšeny díky páteřnímu žebru ve středové oblasti běhounu, které zaručuje stálý kontakt pneumatiky s vozovkou.
Inovativní provedení zaručuje splnění nových standardů emisí hluku. Čtyři různé rozměry bloků, a jejich uspořádání po obvodu běhounu pneumatiky, spolu se vzájemným posunutím tří různých oblastí běhounu přinášejí slyšitelné snížení nepříjemných frekvenčních špiček, díky čemuž je jízda příjemnější a pohodlnější.Běhounová směs přispívá k nižší spotřebě paliva. Rovněž nízký obsah polyaromátů (PCA) v běhounu z ní činí pneumatiku vstřícnou k životnímu prostředí.
Nová pneumatika Goodyear UltraGrip Performance 2 bude dostupná v různých rozměrech v řadě od 17“ až do 19“. Všechny rozměry jsou navrženy tak, aby vyhovovaly potřebám vysoce výkonných osobních a sportovních automobilů.
Goodyear proto velmi potěšilo, že nová zimní pneumatika Goodyear UltraGrip Performance 2 obstála v náročném testování kvality a výkonu zkušebního institutu TÜV SÜD. Testy byly prováděny ve Švédsku a ve Francii s automobilem Mercedes Benz 220 CDI s pneumatikami 225/45R17.
Široká škála povrchů vozovky společně s teplotou pod bodem mrazu, či dokonce s námrazou, představují pro řidiče skutečné nebezpečí. V testech TÜV SÜD na testovací dráze Goodyear nedaleko francouzského Montpellier při průměrné teplotě povrchu minimálně –3,3 °C prokázala pneumatika značné výhody oproti hlavním konkurentům na zledovatělém.
ML, 15.9.2008
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout











