Ford Focus - testovací jízdy pro každého
Světová testovací jízda s Fordem Focus se uskuteční začátkem roku 2011 v jižní Evropě. Konkrétní místo bude oznámeno příští měsíc. Účastníci dostanou možnost v předstihu poznat nový Ford Focus a zažijí několik dobrodružných aktivit spojených s fenoménem rychlosti.
Vývojový tým Fordu Focus dostane okamžitou zpětnou vazbu od současných i potenciálních zákazníků, řidiči si budou moci vyzkoušet převratný nový model ještě před jeho uvedením na trh, přátelé se dostanou na nezapomenutelný výlet v roli doprovodu a dobročinné organizace získají nemalou finanční podporu.
Od teďka mohou přátelé a příznivci Fordu Focus z celého světa zveřejňovat na stránce věnované tomuto vozu v sociální síti Facebook své videopřihlášky, v nichž vysvětlí, proč by právě oni měli být vybráni pro účast v historicky první světové testovací jízdě, a jak by pro dobrou věc využili částku 10 000 USD. Budoucí „testovací jezdci“ totiž mohou získat ekvivalent této sumy v místní měně na dobročinný účel v oblasti vzdělávání, životního prostředí či boje proti hladovění.
Více podrobností o akci lze nalézt v záložce „Global Drive“ na stránce http://facebook.com/fordfocus (možnost volby češtiny v nabídce jazyků). Celkem 100 účastníků z celého světa bude pozváno do Evropy, aby jako jedni z prvních na vlastní kůži vyzkoušeli Focus nové generace. Účastníci budou vybíráni na základě řady kritérií. Posuzována bude kreativita a kvalita jejich videopřihlášky, působení v sociálních sítích i počet hlasů, které získají.
Mezi dobročinné organizace či aktivity, jež si zvolí sami účastníci, bude rozdělena suma až 500 000 USD. Společnost Ford tak potvrzuje, že vedle vynikajících produktů a úspěchu v podnikání jí jde také o lepší svět.
Nový Ford Focus bude z osmdesáti procent totožný na všech 122 trzích, kde bude nakonec k dostání, a vyrábět se má na třech kontinentech: v Evropě, Asii i Severní Americe.
JL, 27.10.2010
Od teďka mohou přátelé a příznivci Fordu Focus z celého světa zveřejňovat na stránce věnované tomuto vozu v sociální síti Facebook své videopřihlášky, v nichž vysvětlí, proč by právě oni měli být vybráni pro účast v historicky první světové testovací jízdě, a jak by pro dobrou věc využili částku 10 000 USD. Budoucí „testovací jezdci“ totiž mohou získat ekvivalent této sumy v místní měně na dobročinný účel v oblasti vzdělávání, životního prostředí či boje proti hladovění.
Více podrobností o akci lze nalézt v záložce „Global Drive“ na stránce http://facebook.com/fordfocus (možnost volby češtiny v nabídce jazyků). Celkem 100 účastníků z celého světa bude pozváno do Evropy, aby jako jedni z prvních na vlastní kůži vyzkoušeli Focus nové generace. Účastníci budou vybíráni na základě řady kritérií. Posuzována bude kreativita a kvalita jejich videopřihlášky, působení v sociálních sítích i počet hlasů, které získají.
Mezi dobročinné organizace či aktivity, jež si zvolí sami účastníci, bude rozdělena suma až 500 000 USD. Společnost Ford tak potvrzuje, že vedle vynikajících produktů a úspěchu v podnikání jí jde také o lepší svět.
Nový Ford Focus bude z osmdesáti procent totožný na všech 122 trzích, kde bude nakonec k dostání, a vyrábět se má na třech kontinentech: v Evropě, Asii i Severní Americe.
JL, 27.10.2010
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout









