Autokaleidoskop

Denně aktualizovaný magazín ze světa automobilů, veteránů, automobilového sportu a cestování

Fiat do konce března za „zimní“ ceny

Společnost Fiat Č.R., s.r.o. připravila až do konce března letošního roku následující prodejní akci, vztahující se prakticky na všechny modely. Od prvního února dochází také k přejmenování společnosti Fiat Auto.

Panda 1.1 Active s posilovačem řízení či ABS ve standardu s bonusem 23 500 Kč již za cenu 164 900 Kč. U verze 1.2 Dynamic (nově ve standardu klimatizace) činí hodnota bonusu Kč 23 500, cena tedy již od Kč 216 400. To vše v případě využití leasingu.

Punto Classic – akční cena pro třídveřovou verzi 1.2 již za 199 900 Kč, avšak v případě využití leasingu. Ve standardní výbavě Classic je ABS, 2 airbagy, posilovač řízení, dělená zadní sedadla, nastavitelný volant a sedadlo řidiče, centrální zamykání a elektrické ovládání předních oken.

Grande Punto – třídveřová verze 1.2 Active začíná od 249 900 Kč a verze 1,2 Dynamic s klimatizací od 284 900 Kč. Tyto ceny jsou platné při hotovostní platbě.

Stilo – cena třídveřové verze začíná od 280 000 Kč, pětidveřové verze již
od 283 000 Kč, Stilo Multiwagon od 319 000 Kč. Vše v případě využití leasingu.

Multipla – hodnota bonusu činí 20 000 Kč při využití leasingu, cena pak začíná
od 365 000 Kč.

Croma – akční cena začíná od 549 000 Kč, a to u verze 1.8 při využití leasingu. Croma je nyní nabízena s tříletou zárukou.

Doblo Family – sedmimístná verze Dobla s motorem 1.4 je nabízena s bonusem 40 000 Kč, tzn. cena již od 409 000 Kč.
Akce probíhá do 31.března 2007 u všech partipujících autorizovaných dealerů značky Fiat.

Fiat Group Automobiles SpA
Od 1. února se dosavadní název společnosti Fiat Auto mění na „Fiat Group Automobiles SpA“, která bude vlastnit čtyři nové společnosti: Fiat Automobiles SpA, Alfa Romeo Automobiles SpA, Lancia Automobiles SpA a Fiat Light Commercial Vehicles SpA. Tyto změny jsou v souladu s novou firemní kulturou ve Fiat Group. Na jedné straně bude existovat Group jako jednotný celek, na druhé bude každá společnost charakterizována specifickou povahou svých příslušných provozních úseků a jednotlivých značek.
Vložení slova Group do názvu je vyjádřením zásadní úlohy společnosti v rámci Fiat Group; zohledňuje se tím podíl Fiat Auto na výsledcích Group a na realizaci zásadních synergických efektů u ostatních úseků Group. Novým jménem se rovněž identifikuje klíčová oblast činnosti, která v poslední době prošla zásadní transformací a vyznačuje se modernější strukturou, jež je oproti té předchozí propracovanější a kompaktnější.
Každá ze značek Fiat, Alfa Romeo, Lancia a Fiat užitkové vozy má svou konkrétní identitu s definovanými, uznávanými charakteristikami a sleduje vlastní obchodní a prodejní politiku. Vytvoření těchto čtyř nových společností je nutno chápat z hlediska stále větší specifičnosti jednotlivých značek a posílení jejich konkurenčních schopností.
Stručně řečeno, cílem dnes ohlášených změn je posílení jednotlivých značek v rámci jediného a silnějšího automobilového úseku.

PL, 31.1.2007

Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout


Milotec logo
CAG - Poctivé české dveře
Katalog Michelin 2017-2018
Adus s.r.o.
Dronejobs.cz
logo rexteam - rally racing czech

RSS feed
Mapa webu
Validátor
© 2020 Autokaleidoskop.cz Všechna práva vyhrazena.
Partneři: Auto ESA - váš spolehlivý autobazar