Fiat Professional - třetí nejprodávanější značka LUV
Na konci roku 2010 potvrdila značka Fiat Professional svoje významné postavení na trhu lehkých užitkových vozidel v ČR. Na základě statistik Svazu dovozců automobilů (SDA) je Fiat Professional s tržním podílem 11,37 % v segmentu N1 třetí nejprodávanější značkou lehkých užitkových automobilů.
Za tímto úspěchem stojí 1 316 prodaných vozů. Na Slovensku se Fiat Professional v segmentu N1 umístil dokonce čtyři měsíce po sobě na 1. místě, když v prosinci 2010 dosáhl tržního podílu 19,43 %. Také z celoevropského hlediska patří Fiat Professional mezi nejvýznamnější hráče na trhu lehkých užitkových vozidel.
Fiat Professional úspěšně pokračuje v upevňování pozice lídra na trhu v daném segmentu. Na českém trhu se poprvé v historii umístil třetí, což svědčí o rostoucí oblíbenosti značky mezi zákazníky. Rovněž potvrzuje, že kromě kvalitních produktů a dobře sestavené modelové řady, je velmi důležitá i celková strategie značky.
Fiat Professional je jediná značka na trhu, která se věnuje výhradně užitkovým vozům. Počínaje technickým vývojem, designem, výrobou až po marketing a samostatnou síť prodejců a servisních míst. To vše je navíc doplněno o nabídku poprodejních služeb vyvinutých speciálně na základě potřeb skutečných profesionálů.
Fiat Professional úspěšně pokračuje v upevňování pozice lídra na trhu v daném segmentu. Na českém trhu se poprvé v historii umístil třetí, což svědčí o rostoucí oblíbenosti značky mezi zákazníky. Rovněž potvrzuje, že kromě kvalitních produktů a dobře sestavené modelové řady, je velmi důležitá i celková strategie značky.
Fiat Professional je jediná značka na trhu, která se věnuje výhradně užitkovým vozům. Počínaje technickým vývojem, designem, výrobou až po marketing a samostatnou síť prodejců a servisních míst. To vše je navíc doplněno o nabídku poprodejních služeb vyvinutých speciálně na základě potřeb skutečných profesionálů.
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout








