Čtyři designová videa Škoda na YouTube
Studie vozu ŠKODA VisionS, která bude mít zanedlouho premiéru na autosalonu v Ženevě, poskytuje pohled na budoucí velké SUV této značky. V souvislosti s tím šéfdesignér značky ŠKODA Jozef Kabaň a jeho tým ve čtyřech videích na Youtube vysvětluje, co je při vývoji designového jazyka značky pohání a inspiruje.
{*1] Estetika, funkčnost a krystalické efekty – nový designový jazyk značky ŠKODA podtrhuje emocionální charakter značky. Tento designový jazyk byl poprvé představen před dvěma lety, a to v podobě studie VisionC. Do sériové podoby přešel v podobě modelů ŠKODA Fabia a ŠKODA Superb. V podobě studie VisionS, která bude mít svou premiéru na autosalonu v Ženevě, nyní ŠKODA vnáší nové linie i do segmentu SUV.
Pro navození správné atmosféry zveřejní ŠKODA až do zahájení autosalonu v Ženevě 1. března čtyři designová videa. První klip je od dnešního dne online a lze jej shlédnout na
https://www.youtube.com/skoda
Pro navození správné atmosféry zveřejní ŠKODA až do zahájení autosalonu v Ženevě 1. března čtyři designová videa. První klip je od dnešního dne online a lze jej shlédnout na
https://www.youtube.com/skoda
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout