Autokaleidoskop

Denně aktualizovaný magazín ze světa automobilů, veteránů, automobilového sportu a cestování

Čtyři designová videa Škoda na YouTube

Studie vozu ŠKODA VisionS, která bude mít zanedlouho premiéru na autosalonu v Ženevě, poskytuje pohled na budoucí velké SUV této značky. V souvislosti s tím šéfdesignér značky ŠKODA Jozef Kabaň a jeho tým ve čtyřech videích na Youtube vysvětluje, co je při vývoji designového jazyka značky pohání a inspiruje.

{*1] Estetika, funkčnost a krystalické efekty – nový designový jazyk značky ŠKODA podtrhuje emocionální charakter značky. Tento designový jazyk byl poprvé představen před dvěma lety, a to v podobě studie VisionC. Do sériové podoby přešel v podobě modelů ŠKODA Fabia a ŠKODA Superb. V podobě studie VisionS, která bude mít svou premiéru na autosalonu v Ženevě, nyní ŠKODA vnáší nové linie i do segmentu SUV.

Pro navození správné atmosféry zveřejní ŠKODA až do zahájení autosalonu v Ženevě 1. března čtyři designová videa. První klip je od dnešního dne online a lze jej shlédnout na

https://www.youtube.com/skoda

Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout


Adus s.r.o.

RSS feed
Mapa webu
Validátor
© 2024 Autokaleidoskop.cz Všechna práva vyhrazena.
Partneři: Auto ESA - váš spolehlivý autobazar