Credium upevnilo třetí pozici
Loňský rok byl v české ekonomice poznamenán celosvětovým řešením následků finanční krize a opatrností firem. Zájem společností o bankovní produkty byl jen vlažný a lidé neutráceli o nic víc než v roce 2009. V této situaci Credium udrželo jak objem financování nové dopravní techniky do 3,5 tuny, tak třetí pozici na tomto trhu.
Za minulý rok společnost Credium profinancovala novou dopravní techniku do 3,5 tuny celkem za více než 3,54 miliardy korun, což je téměř stejná cifra jako předloni. Na trhu celkového nebankovního financování společnost potvrdila třetí pozici už druhý rok po sobě. Ještě významnější však je růst podílu na trhu, který nyní činí 9,7 % proti 9,2 % v roce 2009 a se zákazníky uzavřela 10 536 nových smluv.
Celkem bylo loni nově registrovano (prodáno) v ČR asi 180 000 vozidel do 3,5 tuny a společnost Credium jich profinancovala 4,8 procenta.
Značkové financování
Credium v současné chvíli poskytuje značkové financování řadě automobilových značek: Fiat, Alfa Romeo, Lancia, Mazda, Hyundai, Isuzu. Loni byl např. každý čtvrtý Fiat prodaný v ČR financován prostřednictvím Credia, stejně jako každá pátá Mazda, nebo přes 1000 vozů značky Hyundai. Úplnou novinkou je spolupráce pro vozy značek Jaguar a Land Rover. Smlouva o spolupráci je připravena k podpisu v těchto dnech. Jedná se o exkluzivní značkové financování v oblasti velkoobchodního financování skladů a retailového financování pod značkou Jaguar Financial Services/Land Rover Financial Services na území ČR.
Osm stovek spolupracujících dealerů
Pro více než 800 dealerů, se kterými Credium spolupracuje, připravuje řadu pobídek. Mnohým z nich financuje skladové zásoby. Pro koncové zákazníky nabízí prostřednictvím dealerů různé benefity už jako součást financování, například nejvýhodnější pojištění, pneumatiky nebo zabezpečení, nulové navýšení.
Spotřebitelské bezúčelové financování
Nejdynamičtější byl v Crediu v roce 2010 vývoj spotřebitelského financování, kde objem poskytnutých půjček dosáhl výše 261 mil Kč, což je meziročně o 192 mil více. Přitom nebankovní trh spotřebitelských úvěrů loni meziročně poklesl o 7,5 % v důsledku růstu nezaměstnanosti, omezování výdajů domácností a poklesu jejich úvěrovatelnosti. Zájem trhu o půjčky od Credia byl přesto nečekaně vysoký. Produkt Nejlevnější půjčka, o kterou zákazníci žádají on-line, vykazuje stoupající zájem bezpochyby díky její snadné dostupnosti na internetu, ale i díky cenové strategii nízkých nákladů. Produkt byl uveden na trh v listopadu 2009 a po roce fungování vykázala nejlevnejsipujcka.cz nárůst objemů financování přes 700 %. Kreditních karet loni Credium vydalo oproti roku 2009 o 60 % více a na konci roku 2010 jejich počet dosáhl 17 500. Nově uvedeným produktem z konce roku 2009 se stal splátkový prodej mající charakter koupě zboží na splátky, jehož místo na trhu Credium ověřuje na stovkách obchodních míst v síti spolupracujících obchodů, především s elektronikou.
Celkem bylo loni nově registrovano (prodáno) v ČR asi 180 000 vozidel do 3,5 tuny a společnost Credium jich profinancovala 4,8 procenta.
Značkové financování
Credium v současné chvíli poskytuje značkové financování řadě automobilových značek: Fiat, Alfa Romeo, Lancia, Mazda, Hyundai, Isuzu. Loni byl např. každý čtvrtý Fiat prodaný v ČR financován prostřednictvím Credia, stejně jako každá pátá Mazda, nebo přes 1000 vozů značky Hyundai. Úplnou novinkou je spolupráce pro vozy značek Jaguar a Land Rover. Smlouva o spolupráci je připravena k podpisu v těchto dnech. Jedná se o exkluzivní značkové financování v oblasti velkoobchodního financování skladů a retailového financování pod značkou Jaguar Financial Services/Land Rover Financial Services na území ČR.
Osm stovek spolupracujících dealerů
Pro více než 800 dealerů, se kterými Credium spolupracuje, připravuje řadu pobídek. Mnohým z nich financuje skladové zásoby. Pro koncové zákazníky nabízí prostřednictvím dealerů různé benefity už jako součást financování, například nejvýhodnější pojištění, pneumatiky nebo zabezpečení, nulové navýšení.
Spotřebitelské bezúčelové financování
Nejdynamičtější byl v Crediu v roce 2010 vývoj spotřebitelského financování, kde objem poskytnutých půjček dosáhl výše 261 mil Kč, což je meziročně o 192 mil více. Přitom nebankovní trh spotřebitelských úvěrů loni meziročně poklesl o 7,5 % v důsledku růstu nezaměstnanosti, omezování výdajů domácností a poklesu jejich úvěrovatelnosti. Zájem trhu o půjčky od Credia byl přesto nečekaně vysoký. Produkt Nejlevnější půjčka, o kterou zákazníci žádají on-line, vykazuje stoupající zájem bezpochyby díky její snadné dostupnosti na internetu, ale i díky cenové strategii nízkých nákladů. Produkt byl uveden na trh v listopadu 2009 a po roce fungování vykázala nejlevnejsipujcka.cz nárůst objemů financování přes 700 %. Kreditních karet loni Credium vydalo oproti roku 2009 o 60 % více a na konci roku 2010 jejich počet dosáhl 17 500. Nově uvedeným produktem z konce roku 2009 se stal splátkový prodej mající charakter koupě zboží na splátky, jehož místo na trhu Credium ověřuje na stovkách obchodních míst v síti spolupracujících obchodů, především s elektronikou.
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout








