Citroën vyzývá designery
První mezinárodní soutěže v grafickém designu, pořádané Citroënem, mohou designéři celého světa uplatnit svou kreativitu a upravit dle vlastního vkusu vůz Citroën DS3. Vítězný návrh bude vystavený v salonu C42, mezinárodní vitríně značky na pařížské Champs Elysées.
Model DS3 je z hlediska stylu exkluzivní vůz, využívající široké škály možností osobních úprav, které se projevují zejména mnoha různými samolepicími střešními fóliemi, jejichž nabídka připomíná kolekce konfekčních oděvů. Elegantní moderní vůz otevírá účastníkům soutěže Citroën Creative Awards možnost přijít s nečekaným řešením a zdůraznit jeho jedinečný charakter. Začínající či zkušení účastníci soutěže musí nabídnout vlastní interpretaci střechy a palubní desky.
Návrhy bude možné předkládat do 4. července a posuzovat je bude porota, v níž zasednou odborníci značky i světa designu, umění a médií: Anne Boulay (šéfredaktorka magazínu GQ), Sonia Perrin (ředitelka nadace Cartier), Arthur King (grafik, DJ a výtvarník), Xavier Dixsaut (ředitel inovací u firmy Louis Vuitton Malletier).
Kromě finanční odměny bude mít vítěz soutěže možnost vidět v říjnu 2010 svůj projekt vystavený v salonu C42 při příležitosti nového ročníku pařížského autosalonu. Jeho návrh střechy se také objeví v sériové nabídce vozů v roce 2011.
Instrukce najdou zájemci na www.citroencreativeawards.com. Designéři Citroënu vyzývají účastníky soutěže, aby je překvapili a přišli s novými nečekanými návrhy.
Film je k dispozici na http://www.citroencommunication-extranet.com
Přístuopový kód (velkými písmeny): CREATIVE
Heslo (velkými písmeny) : AWARDS
Jl, 14.5.2010
Návrhy bude možné předkládat do 4. července a posuzovat je bude porota, v níž zasednou odborníci značky i světa designu, umění a médií: Anne Boulay (šéfredaktorka magazínu GQ), Sonia Perrin (ředitelka nadace Cartier), Arthur King (grafik, DJ a výtvarník), Xavier Dixsaut (ředitel inovací u firmy Louis Vuitton Malletier).
Kromě finanční odměny bude mít vítěz soutěže možnost vidět v říjnu 2010 svůj projekt vystavený v salonu C42 při příležitosti nového ročníku pařížského autosalonu. Jeho návrh střechy se také objeví v sériové nabídce vozů v roce 2011.
Instrukce najdou zájemci na www.citroencreativeawards.com. Designéři Citroënu vyzývají účastníky soutěže, aby je překvapili a přišli s novými nečekanými návrhy.
Film je k dispozici na http://www.citroencommunication-extranet.com
Přístuopový kód (velkými písmeny): CREATIVE
Heslo (velkými písmeny) : AWARDS
Jl, 14.5.2010
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout









