Citroën vypsal Créative Awards
Po prvním úspěšném ročníku (více než 55 zastoupených zemí a přibližně 700 návrhů na úpravu Citroënu DS3 podaných on-line), spustil Citroën druhý ročník soutěže Citroën Créative Awards.
Soutěž se dělí do tří hlavních kategorií, souvisejících se třemi velmi odlišnými oblastmi, v nichž lze projevit kreativitu: Idea Contest, Video Contest, Style Contest!
Idea Contest
Zpestřit pobyt a čas strávený na palubě vozu a současně reagovat na nové výzvy spojené s cestováním? To je první úkol, který Citroën uživatelům internetu zadává! Tento úkol je otevřen všem, kdo se chtějí pokusit vymyslet technologické koncepce, které bude možné přetvořit v inovace. Hlavními motty jsou bezpečnost, pohoda a zábava.
Video Contest
Přijít s novou interpretací principů kategorie Premium? Právě o to usiluje nejnovější Citroën DS5. Druhá výzva se týká natočení video klipu v délce 30 – 90 vteřin, který bude co nejlépe vystihovat reklamní slogan třetího modelu řady DS: „DS5 mění definici luxusu, neboť časy se mění a kritéria také“. Film se bude promítat na nejrůznějších akcích v průběhu roku 2012.
Style Contest
A nakonec si promluvíme o módě, v souvislosti s modelem Citroën DS3 Ultra Prestige, který byl představen na frankfurtském autosalonu v opět luxusnějším provedení (kola s diamantovým výbrusem, kožené čalounění Club s úpravou Bracelet, černobílé odstínování barev a palubní deska v bílé kůži Club). Amatérští i profesionální módní návrháři mohou navrhnout oděv, který by si mohl(a) hrdě obléct muž či žena fotografovaný(á) na palubě tohoto elegantního městského auta…
Pravidla naleznete na www.citroencreativeawards.com! Účastníci mají čas přesně do 30. listopadu, aby projevili odvahu a překvapili porotu. Výsledky budou vyhlášeny na začátku prosince.
Porota, které bude předsedat ředitel pro výzkum a inženýring skupiny PSA Peugeot Citroën Marc Duval-Destin, rozdělí mezi první tři účastníky v každé kategorii 18 000 € (1. cena: 3 000 € / 2. cena: 2 000 € / 1. cena: 1 000 €). Oficiální předání cen proběhne v lednu 2012 v Paříži, vítězové za rok 2011 budou mít příležitost exkluzivně navštívit Centrum virtuální reality Citroën a vyzkoušet si zde simulátor řízení!
17.10.2011
Idea Contest
Zpestřit pobyt a čas strávený na palubě vozu a současně reagovat na nové výzvy spojené s cestováním? To je první úkol, který Citroën uživatelům internetu zadává! Tento úkol je otevřen všem, kdo se chtějí pokusit vymyslet technologické koncepce, které bude možné přetvořit v inovace. Hlavními motty jsou bezpečnost, pohoda a zábava.
Video Contest
Přijít s novou interpretací principů kategorie Premium? Právě o to usiluje nejnovější Citroën DS5. Druhá výzva se týká natočení video klipu v délce 30 – 90 vteřin, který bude co nejlépe vystihovat reklamní slogan třetího modelu řady DS: „DS5 mění definici luxusu, neboť časy se mění a kritéria také“. Film se bude promítat na nejrůznějších akcích v průběhu roku 2012.
Style Contest
A nakonec si promluvíme o módě, v souvislosti s modelem Citroën DS3 Ultra Prestige, který byl představen na frankfurtském autosalonu v opět luxusnějším provedení (kola s diamantovým výbrusem, kožené čalounění Club s úpravou Bracelet, černobílé odstínování barev a palubní deska v bílé kůži Club). Amatérští i profesionální módní návrháři mohou navrhnout oděv, který by si mohl(a) hrdě obléct muž či žena fotografovaný(á) na palubě tohoto elegantního městského auta…
Pravidla naleznete na www.citroencreativeawards.com! Účastníci mají čas přesně do 30. listopadu, aby projevili odvahu a překvapili porotu. Výsledky budou vyhlášeny na začátku prosince.
Porota, které bude předsedat ředitel pro výzkum a inženýring skupiny PSA Peugeot Citroën Marc Duval-Destin, rozdělí mezi první tři účastníky v každé kategorii 18 000 € (1. cena: 3 000 € / 2. cena: 2 000 € / 1. cena: 1 000 €). Oficiální předání cen proběhne v lednu 2012 v Paříži, vítězové za rok 2011 budou mít příležitost exkluzivně navštívit Centrum virtuální reality Citroën a vyzkoušet si zde simulátor řízení!
17.10.2011
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout







