Autokaleidoskop

Denně aktualizovaný magazín ze světa automobilů, veteránů, automobilového sportu a cestování

Citroën - v salonu C_42 vane duch léta

Salon C_42, který byl otevřen v září 2007, odráží duch kreativity a inovací, jež jsou značce vlastní. Moderní budova s průhlednou fasádou, v níž se snoubí červená barva s bílou a zdobí ji typické obrovské šípy, přenese návštěvníky okamžitě do světa Citroënu.

Salon pořádá tématické sezónní výstavy, které se střídají každé roční období a zvou návštěvníky k objevování historie společnosti Citroën a za pomoci historických modelů, současné modelové řady i konceptů představují novinky společnosti v oblasti technologií a designu. Salon C_42 od otevření navštívilo již více než milion návštěvníků.
Po třech výstavách, které byly určeny inovacím, sportovním aktivitám a elegantnímu světu nového Citroënu C5, se C_42 opět proměnil a nabízí novou letní výstavu C_l’ÉTÉ! Letní výstava představuje nejdůležitější modely značky, které byly v jednotlivých epochách historie společnosti ztělesněním volného času a radosti z řízení.
Tato mezinárodní výkladní skříň Citroënu nabízí zcela v souladu s novátorským duchem značky nevídanou scénografii s překvapivou výzdobou, jež představuje vozy nejvíce spojené s létem v jejich vlastních prostředích.
Jde o sedm vozů symbolizujících letního ducha výstavy. Jednak historické modely: první 2 CV, typ A, a Méhari ve speciální plážové sérii.
Dále modely současné řady – Berlingo Multispace, vůz do každé situace, který odpovídá rostoucí potřebě svobody a multifunkčnosti. Kabriolet C3 Pluriel se svůdnými liniemi, v němž si můžete užít léta. Nechybí ani dynamická C2 určená pro jízdu ve městě i na dovolenou. A osvěžující městská C1.
Koncept C-Airplay ukazuje, že Citroën stále myslí na zítřek, a proto vytvořil vůz, jehož posláním je nalézt autentické pocity z řízení. Návštěvníci se mohou seznámit se všemi novinkami, historkami a příběhem těchto vozů na jednotlivých displejích a informačních tabulích začleněných do nové koncepce interiéru salonu C_42.
Tato výstava je také příležitostí pro Citroën dokázat co nejpřesněji reagovat na skutečné potřeby svých zákazníků. S vozy 2 CV a Méhari vyzkoušel Citroen nové koncepční cesty (optimalizace počtu míst, váhy, spotřeby,..), aby mohl nabídnout vůz dostupný pro širokou veřejnost, která se soustřeďovala na základní hodnoty jako je kvalita, styl, interiér a samotná radost z používání vozu.
Dnes značka tyto základní hodnoty opět zdůrazňuje a nabízí novou vizi automobilu přizpůsobeného současným potřebám. Velký význam tak klade na otázky životního prostředí, jak ukazuje Citroën C1 s nízkými emisemi CO2 (108 g/km) nebo Citroën C2 s mikrohybridním systémem Stop & Start, jež umožní v hustém provozu ušetřit až 15 % paliva.

Nová výstava rovněž umožní vzdát hold „Kachně“, která slaví 60 let, a modelu „Méhari“, od jehož narození uplynulo 40 let. Slavný vůz, kterému se ve Francii přezdívalo „4 kola pod deštníkem“, se stal na mezinárodním poli symbolem Francie a jeho pověst udržují tisíce fanoušků. Pokud si návštěvníci chtějí své znalosti o voze, který stvořil ducha značky Citroën, doplnit, mohou navštívit muzeum vědy a techniky Cité des sciences et de l’industrie, kde Citroën připravil výstavní show.
Pokud jde o model Méhari, ten po 40 letech ztělesňuje „ducha prázdnin“ na břehu moře, na slunci. Tento duch svobody, který C_42 na nové výstavě ilustruje, dnes ztělesňují nové kompaktní vozy řady Citroën, vyznačující se silnou osobitostí.
V suterénu naleznou návštěvníci výstavu C_Sport, představující sportovní stránku činnosti automobilky Citroën. Kromě jiného uvidí C4 WRC Sébastiena Loeba, čtyřnásobného mistra světa v rallye WRC.

JL, 14.7.2008


Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout


Prague Car Festival
Adus s.r.o.

RSS feed
Mapa webu
Validátor
© 2025 Autokaleidoskop.cz Všechna práva vyhrazena.
Partneři: Auto ESA - váš spolehlivý autobazar