Cenový šlágr: Opel Astra/Astra ST s motorem 1.2.T
Jen před pár dny se otevřely objednávky na Opel Plug-In hybridní verze PHEV s vyššími výkonem, delším elektrickým dojezdem a špičkovou dvouspojkovou automatickou převodovkou, jejichž cena zůstala na zcela stejné úrovni, jako u předchozích modelů. A nyní přichází s ještě silnějším trumfem:
Atraktivní pětidveřový hatchback Astra „Last Call“ s technicky příjemně jednoduchým benzinovým motorem 1.2 Turbo 96 kW/130 k a manuální 6-stupňovou převodovkou se i s příjemně bohatou výbavou dostává hluboko pod půlmilionovou hranici – konkrétně Astra 1.2 Turbo 6MT Edition startuje už od 479 990 Kč!
Za podobně bezkonkurenční ceny mohou zákazníci získat i další verze s motorem 1.2 Turbo 96 kW/130 k: Hatchback Astra Edition s 8-stupňovým automatem přijde jen na 529 990 Kč a dokonce i prostorné kombi Astra ST Edition 1.2 Turbo 6MT se vejde pod půlmilionovou hranici (499 990 Kč).
Opel chce tímto způsobem přitáhnout pozornost racionálních zákazníků k motoru 1.2 Turbo 96 kW/130 k, který v rámci velkého motorového přezbrojení značky Opel zanedlouho udělá místo vyspělejšímu (a samozřejmě o něco dražšímu) agregátu 1.2 Turbo Hybrid 107 kW/145 k s mild-hybridní technologií. Zájemci by tedy neměli příliš váhat, protože počet „Last Call“ modelů s technicky jednodušším motorem 1.2 Turbo 96 kW/130 k je množstevně limitovaný.
Astra 5HB i kombi Astra Sports Tourer u edice „Last Call“ jsou už v základní výbavě Edition velmi dobře vybaveny, běžný zákazník vlastně nemá mnoho důvodů připlácet za nadstandardní prvky. Ve standardu modelů Edition je např. šestice airbagů, Intelli-LED světlomety s automatickým přepínáním dálkových světel a detekcí tunelů, adaptivní tempomat s funkcí Stop/Go, digitální tuner DAB, kompletní elektrické ovládání oken, bezklíčové startování, automatickou klimatizaci nebo 16“ litá kola…
S benzinovým přeplňovaným motorem 1.2 Turbo 96 kW/130 k se pětidveřová Astra s manuální převodovkou MT6 rozjede u klidu na 100 km/h za pouhých 9,7 s a jede až 210 km/h. Přitom se spokojí jen s 5,8 l benzinu na 100 km jízdy.
Slušný výkon, nekomplikovaná technika, příkladná hospodárnost a více než dostatečná standardní výbava dělá z Astry 1.2 Turbo v edici „Last Call“ určitě jednu z nejzajímavějších nabídek českého automobilového trhu! Ale zájemci by neměli váhat…
Opel 2.8.2025
Za podobně bezkonkurenční ceny mohou zákazníci získat i další verze s motorem 1.2 Turbo 96 kW/130 k: Hatchback Astra Edition s 8-stupňovým automatem přijde jen na 529 990 Kč a dokonce i prostorné kombi Astra ST Edition 1.2 Turbo 6MT se vejde pod půlmilionovou hranici (499 990 Kč).
Opel chce tímto způsobem přitáhnout pozornost racionálních zákazníků k motoru 1.2 Turbo 96 kW/130 k, který v rámci velkého motorového přezbrojení značky Opel zanedlouho udělá místo vyspělejšímu (a samozřejmě o něco dražšímu) agregátu 1.2 Turbo Hybrid 107 kW/145 k s mild-hybridní technologií. Zájemci by tedy neměli příliš váhat, protože počet „Last Call“ modelů s technicky jednodušším motorem 1.2 Turbo 96 kW/130 k je množstevně limitovaný.
Astra 5HB i kombi Astra Sports Tourer u edice „Last Call“ jsou už v základní výbavě Edition velmi dobře vybaveny, běžný zákazník vlastně nemá mnoho důvodů připlácet za nadstandardní prvky. Ve standardu modelů Edition je např. šestice airbagů, Intelli-LED světlomety s automatickým přepínáním dálkových světel a detekcí tunelů, adaptivní tempomat s funkcí Stop/Go, digitální tuner DAB, kompletní elektrické ovládání oken, bezklíčové startování, automatickou klimatizaci nebo 16“ litá kola…
S benzinovým přeplňovaným motorem 1.2 Turbo 96 kW/130 k se pětidveřová Astra s manuální převodovkou MT6 rozjede u klidu na 100 km/h za pouhých 9,7 s a jede až 210 km/h. Přitom se spokojí jen s 5,8 l benzinu na 100 km jízdy.
Slušný výkon, nekomplikovaná technika, příkladná hospodárnost a více než dostatečná standardní výbava dělá z Astry 1.2 Turbo v edici „Last Call“ určitě jednu z nejzajímavějších nabídek českého automobilového trhu! Ale zájemci by neměli váhat…
Opel 2.8.2025
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout